Concours Albergen DB dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sofie189

Concours Albergen DB dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 15:14

Hallo,
Vandaag ben ik op concours te Albergen geweest, de weersvoorspelling vielen gelukkig mee en mocht de proef zonder regen rijden.
Dit was ons 2e buitenconcours en hebben de hele week goed getraind we haalden 188 punten met als enige commentaar dat het uitstrekken verbeterd moet worden we waren helaas net 9e en er waren 7 prijzen dus er net buiten. Hier nog een paar foto's van de dressuur.
1. Afbeelding
2. Afbeelding
in het begin van de proef.
3.Afbeelding
middendraf helaas is dit nooit ons sterkte punt geweest maar word hard aan gewerkt.
4.Afbeelding
en nog even terug naar de jury.

Al met al ben ik tevreden en heb weer een springconcours 2 mei te markelo.

Hopelijk hebben jullie wat tips sorry van de weinige foto's maar houdt het commentaar wel netjes.
groetjes sofie :)

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Concours Albergen DB dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 15:34

HAW --> RIJ ITP

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:57

ziet er leuk uit je bent goed op weg! probeer wel rechtop te blijven kijken en je pony mag nog wel ietjes ronder lopen :)

Eva14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:26

Misschien je beugels iets langer doen..

sofie189

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 19:36

bedankt allemaal, ja mijn beugels ga ik inderdaad 1 gaatje langer doen ik was die dag daar voor wezen springen en was ze vergeten 2 langer te doen maarja in de L1 word het tog wel tijd voor een dressuurzadel ;). En gelukkig hebben ze er niks van gezegt.

sofie189

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 11:54

Ik bedoel eigenlijk dat ik ze wel 1tje langer heb gedaan maar niet 2 :) @fleur_ bedankt voor je tip ;)

DW_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:28

Fleurrr_ schreef:
ziet er leuk uit je bent goed op weg! probeer wel rechtop te blijven kijken en je pony mag nog wel ietjes ronder lopen :)

Inderdaad, probeer maar met losrijden eens flink laag en rond te rijden, dan is ze wat losser in de proef, en kan je haar makkelijker ronder laten lopen. :j Verder ziet er goed uit.

sofie189

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 21:22

DemiWekema schreef:
Fleurrr_ schreef:

Inderdaad, probeer maar met losrijden eens flink laag en rond te rijden, dan is ze wat losser in de proef, en kan je haar makkelijker ronder laten lopen. :j Verder ziet er goed uit.

bedankt okee dankjewel ik zal er volgende week zeker iets mee gaan doen!