Zondag hebben we niet alleen geVDt met Mirei en Timon (zie HAW), we hadden ook weer gemend met Timon (daar geen foto's van omdat Mariekes digi t niet deed en ik de mijne thuis gelaten had

Nietsvermoedende Lente

We kwamen op t idee om eens voltige te gaan proberen dus toen hebben we Lent gepakt en aan t lopen gezet

oh soepel

Lent vond t maar raar dus die ging steeds langzamer

Okay poging tot dameszit (om er vervolgens meteen naast te glijden

Hier ging Marieke proberen op Lente te springen terwijl Lent galoppeerde.... alleen ging Lent steeds harder als Marieke maar een beetje dichterbij kwam.... dus Marieke liep maar rondjes achter Lente aan te rennen en ze kwam maar geen stap dichterbij... was echt heel grappig

Nouja toen moest ik het natuurlijk maar weer even voordoen

Nouja daarna besloten we maar iets anders te gaan doen met Lent, beetje zonder zadel/hoofdstel rondrijden leek ons wel leuk, maarja Marieke.. dan moet je wel op Lent zien te komen ~~}>
Hier probeerde ze via de kont op Lent te komen maar dat ging niet helemaal goed

Maar uiteindelijk zat ze erop en stapten zij en Lent wat rond

Daarna ook een drafje
Lente vond het ook allemaal echt prachtig (ja is weer eens wat anders dan een beetje saaie voltes draaien

Nog een stukkie draven
En weer in galop

Marieke denkt dat ze kan vliegen

*braaaaaaave Lente*
Hmmm toen vond Marieke t nog nodig om een monsterlijke foto van mij te maken

Daarna wilde Marieke wel eens zien of Mireille inderdaad zo braaf rondjes om je heen blijft lopen als je zonder longe gaat longeren....... en dat deed Mirei natuurlijk weer netjes

Dit waren de laatste foto's van vorig weekend.. ik hoop dat ik jullie niet al te zeer verveeld heb met al mn topics