Wie kent of is de eigenaar van By Weltmeyer (bibi)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anne3000

Wie kent of is de eigenaar van By Weltmeyer (bibi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 10:38

Hallo

Ik heb meer dan 2 jaar een paard voor iemand gereden en mee gehad naar school, wedstrijd enz... Ik kreeg hier geen geld voor (dat had de eigenaresse simpel weg niet). Ook betaalde mijn moeder op sommige stallen de helft van het stallings-geld, bijvoorbeeld op school, waar het duurder was dan wat de eigenaresse kon betalen.
Na mijn school heb ik geprobeerd voor haar het paard te verkopen. Ik had haar bijna voor €5000,- verkocht, maar ze bleek LV niet goed te zijn op de buigproef.
Daarna is ze begin september 2011 naar stal van Marcel van Bruggen gegaan. (tenminste dat is mij verteld) Ik heb contact gehad via de email en ze zouden mij vertellen waar ze heen werd verkocht. Ze is nu misschien al wel weer 2 maanden geleden verkocht, maar ik weet niet waar heen.

Het gaat om een bruine merrie die dit jaar 6 jaar oud wordt. Ze is redelijk klein en er zit een KWPN papier bij: Weltmeyer x Goldstar x Mytens xx
Ik zou graag willen weten wie er nu (waarschijnlijk met veel plezier) op dit paard rijd, wat ik van zadelmak tot haar 5e jaar gereden heb.
http://anne300.hyves.nl/fotos/?ga_campaign=photoAlbumEntry_ProfilePhotoBox_Header#mb=960430354.0.|6||906969|||19||51047707|QsvCfpUe||8||960430354|rk8m|&__state__=1

Leo

Re: Wie kent of is de eigenaar van By Weltmeyer (bibi)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:39