Ik wil graag met 4 vriendinnen op ponykamp en ik en 1 vriendin nemen ook ons eigen paard mee:D Wie weet er dus een ponykamp waar we ons paard mee kunnen nemen en niet te duur is? Graag willen we er blijven slapen:D
Bij de Zingende Huifkar. Mail maar voor informatie. Het staat niet op de site, maar ze hebben 1 kamp en is zeker niet te duur. Vlakbij mooie natuurgebieden.
wij hadden met een groepje 2 blokhutten gehuurd,we hadden de paarden daar op een mooie nette stal,en je kon vanaf de manege buitenbak zo het bos in,verder zat daar het eten (bbq,ontbijt) bij in. wij kwamen daar om ongeveer 1 uur aan op zaterdag en zijn op zondagmiddag weer weggegaan,om ongeveer 3 uur,en wij waren maar iets van 53 euro kwijt voor alles,per persoon.
manege de bongerd in glimmen! erg leuke paarden/pony's en eigen paarden kunnen ook mee. Gezellige begeleiding en de mensen van wie de manege is zijn ook erg aardig. Ik ben er al 3 jaar achter elkaar geweest en elke keer was het super gezellig. Dit jaar ga ik niet omdat ik het leeftijds verschil te groot vond worden ( ik ben bijna 18 en de meeste zijn 12 )