Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar oke, ze liepen dus niet op jou.. Maar zou er ook daarin verschil zijn of je daar vatbaar voor bent?
maar volgens mij niet. heb niks gemerkt.
Ik ga morgen echt even onderzoeken, jammer dat mijn paard die ik verdenk bruin is..

Sodeletuut schreef:Haha ja dat is psychische jeuk.Maar ik vind dus beestjes, maar heb totaal geen jeuk.
Dankje!
Ik vond het paard van een stalgenootje er al zo vreselijk slecht uitzien, maar ander stalgenootje zei dat haar DA had gezegd dat het broei (?) was..
Ziet dit er luis-achtig uit?
! Even goed tussen de veren op de huid kijken van je kipje. Bloedluizen komen heel vaak voor bij kippen. T zijn eerst hele kleine grijze bolletjes die je kunt zien lopen. Als ze volgezogen zijn, verkleuren ze naar rood en zijn ze een pietsje groter. Toevallig geen vlooien van hond of kat? Maar dat zal wel niet, anders had je wel jeuk gehad..
Die vlooien houden niet van mensen, maar bijten vaak wel een keer of wat en dat geeft mega jeuk. Verder de paardjes goed checken. Luizen is mogelijk maar normaal kun je die duidelijk zijn lopen doordat ze in verhouding tot bv mijten, redelijk groot zijn.