Voor het eerst naar buiten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Voor het eerst naar buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 21:36

Ik wil al geruime tijd met Destiny naar buiten,maar het komt er maar niet van!
Ik vraag steeds aan mijn instructrice of we misschien de laatste 15minuten van de les een klein stukje het bos in kunnen gaan ofzo mar het kwam er maar niet van.
Vandaag was het heerlijk weer,en was echt in de 'mood' om naar buiten te gaan.
Dus heb de stoute schoenen aan getrokken en ben samen met iemand naar buiten gegaan.
Het ging super!!Ze schrok nergens van en vond het helemaal geweldig!!
Het enige waar ze wel een klein beetje bang voor is zijn boomstronken,ja ach,je weet immers nooit of er een paard etend monster in woont!!!
Kortom,ik ben harstikke happy dat mijn eerste keer naar buiten met Destiny super verliep!
En ik ga zeker nog veel vaker naar buiten Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:56

Er is niets lekkerder dan lekker met je paardje naar buiten te gaan! Fijn voor je dat je dat nu ook hebt gedaan!! Haha!

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:25

Fijn voor je dat het zo goed ging. Er is niks fijner dan heerlijk met je paardje buiten rijden. alhoewel als het in de bak rijden lekker gaat je mij niet hoort klagen Lachen

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 20:08

Ja zeker! Haha! Want als je lekker gedressuurd hebt,ik het ook lekker om de dag daarna lekker naar buiten te gaan,lekker los teugeltje en gaan met de banaan!!