Hallo. Vandaag was ik in een park bij ons in de buurt. Na een tijdje kwam een meisje van ongeveer 11 met een shetlandpony langs lopen, daarna ook in in het park. Ten eerste, In dat park lopen kleine kinderen die soms bang zijn voor paarden, maar zowiezo mag je daar niet met een paard komen. Ten tweede, Dat meisje had de kogelbeschermers omgedraaid en gebruikt als peesbeschermers. Toen ik er wat van zij, zij ze: 'Wat weet jij er nou van!' Mijn vraag is nu: Dit is toch niet goed voor de benen van het paard? Xx.
Tsja, ze zijn gemaakt voor de kogels, maar ik denk niet echt dat het heel veel kwaad kan. Natuurlijk is het niet goed.. Maar wat doe je eraan? Niet jou pony, je kent dat meisje verder niet. Waarscheinlijk doet ze ze thuis af, zo was ik vroeger ook, iemand zei dat ik iets fout deed en dan gewoon doen alsof je het beter weet, maar het stiekem de volgende keer wel goed doen..
ja klopt zo was ik vroeger ook wel een beetje maar ik ken het meisje een beetje. ik zie haar vaak voorbij lopen. steeds weer met de kogelbeschermers voor.
dat kan heus geen kwaad, kan me alleen iet voorstellen dat het blijft zitten.
Keet
Geplaatst: 03-04-12 14:02
Gewoon niet meer mee bemoeien Daar heeft niemand wat aan Het is aan de eigenaar van het paardje om actie te ondernemen, niet aan elke nitwit/bemoeial die het beter weet op straat
Laatst bijgewerkt door Keet op 03-04-12 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Zal niet echt lekker gezeten hebben want de pasvorm klopt dan niet. Maar ik denk dat het meisje het zelf ook in de gaten had toen je het vertelde.. Maar het niet toe wilde geven..
ik heb 1x het toppunt van verkeerd gebruik gezien dat een meisje (die kennelijk niet durfde te vragen wat ze er mee moest) peesbeschermers als 'knie'beschermers om had gedaan
Nordsvensk
Geplaatst: 04-04-12 20:11
Tja... Dat meisje is gewoon heel erg eigenwijs, lijkt mij Je hebt het gezegd, meer kan je ook niet doen.
Qimm schreef:
ik heb 1x het toppunt van verkeerd gebruik gezien dat een meisje (die kennelijk niet durfde te vragen wat ze er mee moest) peesbeschermers als 'knie'beschermers om had gedaan
LadyLoverOO
Geplaatst: 05-04-12 19:14
Qimm schreef:
oke.. "Maar het heeft toch dezelfde vorm en het zou makkelijk passen hoor!"