hey mijn pony haar manen zijn getrokken en vroeg me af of je bij korte manen nog wat meer kan dan enkel roosjes of dotjes dus niet bij lange manen als je iets origineels weet en je hebt er liefst een foto van reageren
Je kan best veel doen, zoals stukjes wol meevlechten, visgraatvlechtjes, of als de manen nog niet heel kort zijn een matje vlechten. Meestal neem ik wat felle elastiekjes en draai gewoon alle kanten op, pony vind het heerlijk, en het resultaat is altijd grappig
xLauLaUx euh ik snap die visgraatvlecht niet goed in de staart oké maar in de manen??? en Bontfire op de manenkam?? heeft iemand daar foto's van ofzo.... of uitleg hoe dat je dat moet maken want ik heb daar dus nog nooit van gehoord??? Het klinkt wel leuk
Ja, ik doe dat wel eens, weet alleen niet of je dat echt een visgraatvlecht noemt, maar zo noemen ik en vriendinnen dat toch. Je neemt 2 lokken, dan sla je de rechtse over de linkse, en vraag je iemand de nieuwe linkse goed vast te houden (of als je handig bent zelf). Dan neem je een klein stukje van dat plukje, en sla je dat over het andere deel van dat plukje. Dat neem je dan bij het rechtse plukje. Ook hier neem je weer een klein stukje van, en zo ga je voort. In heel veel kleine vlechtjes vind ik dat echt zo schattig staan bij veel pony's