Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shirleyp

Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 21:16

:D Bedacht ik mij op een stil momentje...

Waar zouden paarden over schrijven op Bokt? Wees eens eerlijk! Waar zou jouw paard over schrijven op Bokt?

Zouden ze zeuren over ruiters die wat stijfjes zitten? En zouden ze daar osteopaat- of zadelmaker-adviezen als reactie op geven?
En hoe geniaal zouden de HAW en RIJ-ITP topics worden? Ruiter toont verzet, ruiter is te dik of ruiter rijdt niet goed over de rug :D

Sinds er bij mijn paard een (melk)voortandje is getrokken, beeld ik me wel in dat hij slist :') 'Baasss, gaan we wat leuksss doen?'
Gelukkig kan hij dat op 'Paarden-Bokt' goed verbergen :D

kimdegroot

Re: Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:33

haha, grappig topic! ;) ik denk dat er veel gezeur te lezen zal zijn over 'slechte' ruiters en dat wij niet luisteren naar hun 'hints'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:36

Mijn paard gaat zeiken dat ze te weinig te vreten krijgt,en mijn pony dat ze te weinig aandacht krijgt. :')
Poownie zou ook vertellen hoeveel humor ze wel niet heeft en wat voor een lol ze met haar baasje heeft :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-12 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:37

Ik denk dat m'n pony het er niet zo mee eens is als ze een uurtje uit d'r vreethemel gehaald wordt. :')

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:38

Waarschijnlijk zou beau allemaal melige posts plaatsen en hoe geweldig het leven wel niet is en wat voor mega avonturen hij wel niet beleefd op de wei :')

Nynke zou waarschijnlijk alleen maar zeuren over haar 'slechte' leven :+

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:38

Haha een paard wat slist :') Ik denk dat mijn paard veel bij voedertijd zou zitten. En alleen maar het over eten hebben.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:39

moet meteen aan het graasmasker topic denken haha. moet je nagaan hoe ze daar over zouden klagen :'). soms denk ik ook wel, wat zullen ze in de wei tegen elkaar zeggen: *whoohooo daar komt de snoepjestweebener aan:D* of * ohnee, komt die gek weer, daar gaat alle rust*

en als advertentie's date advertentie's : charmante 9 jarige KWPN merrie zoekt een bewezen sporthengst :}.

topic: hoe krijg ik de meeste snoepjes van mijn baas, hoe laat ik mijn baas merken dat ik rugpijn heb :P.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:39

Menno zou weinig plaatsen, denk vooral meelezen. :))

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:40

Ik denk dat hij dan dingen zou vertellen zoals wat hij ook al op een onbewaakt ogenblik in mijn profiel heeft gekladderd :roll: :+

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:40

Mijn paarden zouden bij voeradviezen zeggen dat ze minder hooi moeten en meer biks en ander krachtvoer :')

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:41

De mijne zou beginnen met grote egoposts, veel foto's van zichzelf plaatsen en dan andere meisjes versieren :')

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:43

Woh, mijn pony zou t alleen maar hebben over hoe cool het is om vet hard te gaan in t bos. En dattie stiekum ontzettend van knuffelen met zn baas houd, gaattie natuurlijk níét vertellen. Want das niet cool :P

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:44

Brandy zou zich als een ware penny gedragen, inclusief de msn taal, alle smiley gebruiken enz.

Daarnaast zou ze veel posten op voedertijd en heel stoer vertellen wat ze allemaal wel en niet mag en vooral wel en niet doet.

Suzanne_J, die van mij zou bij die van jou in het topic komen met heel veel <3 <3 :j :')

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:46

IK denk dat Sinobe een beetje gay zou zijn, lekker meekletsen met de merries, en reageren op de knappe hengsten hier op bokt. En als het even kan zelf even een foto van zichzelf posten dat hij showt. Want hij wil wel graag mooi gevonden worden.
Waarschijnlijk zal hij ook wel vertellen dat zijn baasje hem altijd 'dikkertje' noemt, terwijl hij niet zal snappen waarom.

Shalika daar in tegen zal alle aandacht opeisen, maar daarnaast iedereen even mentaal in elkaar trappen. En natuurlijk is heel bokt van haar. En durf jij eens even iets te plaatsen zonder toestemmig. Verder zal ze wel zeuren dat ze niet genoeg te eten krijgt, want altijd als ze eten krijgen, mag ze alleen maar haar emmer leeg eten, en niet eens die van Sinobe.

omg..

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:47

Geinig topic zeg :')

Norman zou zeuren over dat hij te weinig.eten krijgt en over hoe Four hem pest. :D Four zou date-advertenties gaan plaatsen en zich voordoen als een oudere hengst, omdat hij nog minderjarig is. Ruby zou veel er over zeuren dat ze te vaak dikke zeug genoemd wordt en zich aangesproken voelt. Breitje zou denk ik over verdovende drugs gaan praten, alcohol en feestjes. :')

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:49

Mooie schaarsgeklede vrouwtjes kijken denk ik :D

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:49

Die van mij zal gewoon achter de vrouwelijke mede paarden bokkers aanzitten.
En zeuren dat hij te weinig aandacht krijgt en te weinig eten.. :+

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:50

Haha, ik denk dat de paarden van mijn 'verzorgadress' zouden babbelen over het gekibbel op stal. Het lekkere gras waar ze sinds deze week van kunnen genieten en over het stink kuil de laatste tijd!

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:52

Mission zou laten weten dat leeftijd niks uitmaakt en je dan nóg steeds alles kan doen en dat je nog steeds 'hengst' kan zijn terwijl hij toch al ruim 20 jaar ruin is :') Ook zal hij veel over zichzelf opscheppen en laten zien hoe leuk, lief, schattig en ontzettend grappig is :P Ook zal hij vééél foto's van zichzelf plaatsen, wat hij nu voor kunstjes hij kan, of hoe goed hij een oefening kan.. Meneer kickt namelijk op aandacht, als hij merkt dat mensen naar hem kijken, haalt hij alles uit de kast.. :')

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:52

Pentax schreef:
Mooie schaarsgeklede vrouwtjes kijken denk ik :D

Met mooie setjes, er moet nog wel wat verhuld worden *D

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:53

Mijn paardje zou denk ik vooral in 'het leven met paarden/zonder mensen' posten :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:56

Mijn paardje zou een echte zeur zijn. :')

topics:

"auwauw! Ik heb zo'n last van mijn bokvoetje."
"Baasje was weer zó streng tegen mij!"
"Ik kan het niet meer aan! Weglopen of aanvallen?"
"Snoepjes. Ik wil alleen maar snoepjes."

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:56

mijn merrie zou er denk lekker op los discuseren en natuurlijk op elk rijtopic commentaar geven :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:58

Mijn Yankee (ruin) zou waarschijnlijk op zoek zijn naar een boktman (ruin/hengst) :')

chantyyy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:01

Die van mij zou denk ik uit leggen dat als je buigt of je baas een zoen geeft je een snoepje krijgt en als je maar lief genoeg kijkt je er zelfs 2 krijgt haha . Leuk topic !!!