Voor het eerst moest dit gebeuren bij topticketservice,die ook de kaarten regeld voor de theaters.
Het bestellen kostte en gaf al de nodige problemen ,

Kreeg ik gisteren de kaarten en punt 1 in een ander vak,maar daar kon ik nog over heen stappen,maar punt 2 een vriendin die alleen de zaterdag avond mee zou gaan zat in een heel ander vak en andere rij,terwijl we bij elkaar zouden zitten.

Ik weer gebeld echt witheet,blijken ze alle pass-partout houders bij elkaar in een vak te hebben gezet en de losse kaartjes in andere vakken.
Nu heb ik nog kunnen regelen dat we in het zelfde vak kunnen alleen met 5 stoelen er tussen.
Tenminste dat hoop ik,en ze dit niet ook weer fout doen


Ondertussen wel weer een hele tijd moeten wachten op antwoord

Verder is het belachelijk dat je voor ieder kaartje apart de administratie kosten a 2.25 euro moet betalen,terwijl het 1 bestelling is

Toen jumping het nog zelf regelde ,heb ik nooit problemen gehad,en dat is al langer dan 25 jaar.
Ik ga zeker een klacht indienen bij Jumping zelf over dit bureau ~~}>