geweldige paardjes heb ik toch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 18:28

vandaag mijn laatste werkdag gehad (ga morgen op vakantie Lachen )
na werk naar Quinto en Crosby gegaan. eerst maar even met Crosby gaan rijden. had het erg warm dus ben maar zonder zadel en in mijn korte broek gaan rijden. kon alles met Crosby doen. door de warmte hebben we maar een beetje gek gedaan, galopperen met ogen dicht en armen wijd. op zijn rug staan enz. Crosby zette geen stap verkeerd.

daarna Quinto een hele poos geknuffeld. en hele verhalen tegen hem gehouden en dat ie lief moet zijn tegen kim (nimber gaat een aantal keer bij hem kijken terwijl ik weg ben) hij vond het helemaal niet leuk dat ik wegging. stond heel boos te kijken Lachen
maar hij liep wel mee naar de uitgang van de wei en duwde tegen me aan. na een laatste knuffel ben ik maar weggegaan. maar ik zal ze wel missen Boos!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:32

aaaaah neeeeeeeeeeeej
waar ga je heen
waarom hoor ik dat nu pas. en vooral
ik heb je tinker baby's nog niet gezien (gefeliciteerd nog met allart)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 18:44

naar salou in spanje. ga morgen weg en kom 2 sept weer terug.

tja na die tijd dan maar. de tinkerbaby's (hihi leuk woord eigenlijk) zijn dan nog niet weg. dat duurt nog wel ff *LOL*
en dank je, allart was ook een echte kanjer. enne ik ben ook heel anders over miranda gaan denken. ze is heel aardig.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:46

gaan jullie 1 september nog?
zoek nog slachtoffer dat mij op sleeptouw wil nemen. heb namelijk niets beters rte doen (behalve dan een barbeque van mn oom maar niet echt behoefte aan).
tinkerbaby's kom ik dan later wel koekegloeren ben nu toch niet meer bezet in t weekend dus heb veeeeeeel tijd

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 23:16

ik weet niet of ze van ons nog gaan, volgens mij niet. ikke in ieder geval niet want dan ben ik op de terugreis naar nederland.

en daarna kom je maar lekker gezellig mee *LOL*
enne ze zijn zooooo leuk die tinkerbaby's
eentje loopt nu bij Quinto (Thirza de vosbonte met haar veulen) en dat is zo lief. moet wel 2 keer kijken wie het veulen en wie Quinto is, maar goed.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:21

jaaaahhhhaa Nou heb ik tijdelijk een verzorg tinkerhengstje (is iedereen nu jaloers????)
Benm benieuwd of ik 'm kan vinden ergens in al die weilanden *LOL*
renate fijne reis en tot volgend weekend