POny kamp op Hippisch Centrum Rosworld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tjebbelover

POny kamp op Hippisch Centrum Rosworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 10:42

Haaii,,

Ik wil heel graag weer op ponykamp en toen kwam ik het ponykamp tegen van Hippisch Centrum Rosworld. Die leek me wel heel erg leuk! Het is in drenthe. Maar ik ben benieuwd of er ook al andete kinderen van bokt zijn geweest en hoe zij het vonden. Zou je hieronder in de reactie even willen zeggen wat je van het ponykamp vond, of er leuke begeleiding was, waren er leuke pony's? En vind je het een aanraden of juist niet?:P

Alvast bedankt!

Martine

Re: POny kamp op Hippisch Centrum Rosworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:44

BRT -> MA

carmenmisty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:45

Ik ben er zelf geweest vond de accomedatie en bossen mooi maar ik zou er niet elk jaar heen gaan eenige min punt vond ik het eten en dat was niet te eten ik ga dit jaar naar de eekwal xx

Annepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:47

ik ben er een aantal jaar geleden heen geweest en heb het erg naar mijn zin gehad leuke paarden ,gezellige mensen , mooie plek eigenlijk alles vond ik wel leuk , mijn zusje is er daarna ook nog een aantal keer heen geweest en die heeft het ook erg naar haar zin gehad , ik zou zeggen doen!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:33

Ik ben er in 2000 en 2001 geweest dus wel alweer even geleden :P Maar toen heb ik er echt super kampen gehad :) reed mee met het westernkamp. Ben afgelopen jaar er nog een keer geweest voor een buitenrit en het is echt heel erg veel veranderd dus kan niet zeggen hoe het nu is.