Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peerke_ schreef:Volgens de wet is degene die het onderhoud van het paard betaald de eigenaar.

Patty14 schreef:Ik zit idd in zo'n lastige situatie waarbij andere mensen zich ook als eigenaar voordoen. Helaas staat er niks op papier, maar ik heb het paspoort nog wel.
Ik wil dus zo veel mogelijk dingen hebben waarbij ik kan laten zien dat ik nog steeds eigenaar ben.
Dus stallingskosten en DA rekeningen gelden wel als bewijs?
moyra schreef:Ts geloof dat je hier een week geleden ook al een topic over geopend hebt en geen steek verder bent gekomen dus.
Een juridisch advies is het enige wat jou helpen kan.
Zoals in je vorige topic ookal aangegeven is een paspoort geen eigendoms bewijs en dat zei JoyCiej007 net ook weer.
moyra schreef:Ts geloof dat je hier een week geleden ook al een topic over geopend hebt en geen steek verder bent gekomen dus.
Een juridisch advies is het enige wat jou helpen kan.
Peerke_ schreef:Volgens de wet is degene die het onderhoud van het paard betaald de eigenaar.
Maar hier zijn weer heel veel uitzonderingen op,
Betaal je bijvoorbeeld een jaar geen stalgeld, dan betaald de stal eigenaar dit als ware voor je.
Maar hij kan dan weer geen eigenaar worden...