Ik maak nu altijd mijn beugel langer, maar ik zou het handig vinden om dat zonder te kunnen doen!
Iemand tips?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Neemt heel weinig ruimte in als je 'm opgeklapt hebt en het is gewoon veel makkelijker opstijgen!

liedje89 schreef:Er zijn trouwens ook mensen die hun paard leren om ze met de hals omhoog te duwen. (Dan krijg je dus als het ware een voetje van je paard). Daar zag ik laatst nog een filmpje van. Het leek mij opzich niet vervelend voor het paard zolang het voor "nood" word gebruikt (en dus niet zo heel vaak) en het paard een beetje een stevige nek heeft.

JNAWA_Nienke schreef:liedje89 schreef:Er zijn trouwens ook mensen die hun paard leren om ze met de hals omhoog te duwen. (Dan krijg je dus als het ware een voetje van je paard). Daar zag ik laatst nog een filmpje van. Het leek mij opzich niet vervelend voor het paard zolang het voor "nood" word gebruikt (en dus niet zo heel vaak) en het paard een beetje een stevige nek heeft.
In nood inderdaad érg handig!
http://6.media.hyves-static.net/1444842 ... 42349.jpeg
)