Hoe vragen ?!?! --'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsegirl23

Hoe vragen ?!?! --'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 17:43

Heey :) Ik ben dus op zoek naar een verzorpaardje,Pony .
Ik heb er 2 maar ik mag ze alleen verzorgen en niet berrijden --' en er MOET iemand bij zijn :S ik snap het wel waarom maar nu heb ik in mijn buurt een wei gevonden met een paard daarin.
Maar ik weet niet hoe ik kan vragen om ze te verzorgen+ te berijden ;s.
Ik heb vriendinnen die een verzorgpaardje/pony hebben e ik vroeg hoe dat ze dat gaan vragen ( via deur) en ze zeggen gewoon vragen: "Mag ik jullie paarden verzorgen", maar ja dat is niet echt leuk als iemand voor je deur staat en dat vraagt ( vind ik toch) dus tips hoe je het moet vragen :) ( mijn vader moet er bij want ik ga dat niet alleen vragen ;p ) dus graag nog enkele tips bedankt :-) .

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:45

horsegirl23 schreef:
Ik heb er 2 maar ik mag ze alleen verzorgen en niet berrijden --' en er MOET iemand bij zijn :S ik snap het wel waarom maar nu heb ik in mijn buurt een wei gevonden met een paard daarin.
Ik heb vriendinnen die een verzorgpaardje/pony hebben e ik vroeg hoe dat ze dat gaan vragen ( via deur) en ze zeggen gewoon vragen: "Mag ik jullie paarden verzorgen", maar ja dat is niet echt leuk als iemand voor je deur staat en dat vraagt ( vind ik toch) dus tips hoe je het moet vragen :) ( mijn vader moet er bij want ik ga dat niet alleen vragen ;p ) dus graag nog enkele tips bedankt :-) .

Aanbellen en zeggen dat je hebt gezien dat ze een paard in de weide hebben lopen, en dat je je afvraagt of ze nog een verzorgster of bijrijdster nodig hebben?

Hou er wel rekening mee dat niet iedereen zomaar een vreemde op hun paard willen laten rijden, en al helemaal niet als ze er niet bij zijn.

horsegirl23

Re: Hoe vragen ?!?! --'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 17:52

Bedankt voor de tip ;)

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:54

Om heel eerlijk te zijn zou ik mijn paarden ook niet zomaar door een 11 jarige laten berijden zonder dat er uberhaupt iemand bij is....
Maar vragen kun je het altijd! Nee heb je, ja kun je krijgen.
Wil je het nu niet vragen aan de deur; schrijf een brief en doe die door de brievenbus. Vergeet niet je telnr en/of e-mail adres erop te zetten en wat je zelf verwacht van een paard te verzorgen.

Succes ermee :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:57

Waar woon je? Ik heb nog een superdesuper lieve Fjord staan waar ik een bijrijder voor zoek.
Daar zitten wel kosten aan verbonden!
Mijn stal zit vlak bij Haarlem.

horsegirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 17:58

Eigenlijk woon ik niet in Nederland :P maar ik had perongeluk de verkeerde bokt aangemaakt maar nu heb ik die ook van .be maar daar stel ik geen vraagjes omdat ik probleempjes had met een vriendin van de manege en die zit ook op bokt dus als ik iets vraag dan reageert ze negatief ofzo :s dusja ;s

horsegirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 18:07

Vjestagirl schreef:
horsegirl23 schreef:

Aanbellen en zeggen dat je hebt gezien dat ze een paard in de weide hebben lopen, en dat je je afvraagt of ze nog een verzorgster of bijrijdster nodig hebben?

Hou er wel rekening mee dat niet iedereen zomaar een vreemde op hun paard willen laten rijden, en al helemaal niet als ze er niet bij zijn.
Bedankt :D ik ga het denk ik met de brief doen ( Ben verlegen :$) mijn ouders zijn er ook mee akkoord :)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:33

VSW -> VP

horsegirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 20:39

Euuh .. wat bedoel je daarmee ??

horsegirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 20:45

theedoos schreef:
Om heel eerlijk te zijn zou ik mijn paarden ook niet zomaar door een 11 jarige laten berijden zonder dat er uberhaupt iemand bij is....
Maar vragen kun je het altijd! Nee heb je, ja kun je krijgen.
Wil je het nu niet vragen aan de deur; schrijf een brief en doe die door de brievenbus. Vergeet niet je telnr en/of e-mail adres erop te zetten en wat je zelf verwacht van een paard te verzorgen.

Succes ermee :)

Oh bedankt :D ik zal het zo doen :) ik ben vandaag met een vriendin ook langs de wei geweest en het paard stond daar niet ( vond ik wel raar) en daar recht over stond een huis met een trailer en mijn vriendin zei:" Misschien zijn de paarden daar ", dus gingen we kijken en idd , ze waren daar :) het zijn ook wat oudere mensen dus ik denk dat ze zeker blij zullen zijn als ze hulp kunnen krijgen van iemand :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:49

horsegirl23 schreef:
Euuh .. wat bedoel je daarmee ??

Dat je topic in de verkeerde categorie stond en dat het nu verplaatst is

horsegirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 20:52

Ooowh ok :) ja sorry, it is mijn eerste topic ! dusja ;p

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:57

Inderdaad gewoon netjes vragen of met een briefje, wel zoals jij al hebt gedaan je ouders vragen.
Netjes hoor.

Je moet er wel rekening mee houden dat heel veel mensen een meisje van 11 niet alleen bij de paarden zullen laten.
Gewoon omdat het gevaarlijk kan zijn, hoe lief ze ook zijn, ze kunnen altijd een keer per ongeluk je pletten.
En veel mensen vinden dat dan toch gevaarlijk en hebben liever een oudere verzorgster of willen erbij zijn.

Ik heb een verzorgster gehad van 12, maar dat was op een manege, daar waren altijd mensen, dus toezicht.
En het was een heel braaf paard! En in het begin altijd met mij erbij.
Maar snap best dat niet iedereen dat wil, waar ik nu sta kan dat ook niet meer.
Te gevaarlijk.

Dus niet teleurgesteld zijn als ze je niet willen, denk dat ze dan vooral voorzichtig met je zijn!
Of gewoon geen verzorgster zochten, dan kan ook nog!

horsegirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 21:21

Weet ik, als hun paardje mag verzorgen dan ga ik alleen komen als ze er ook zijn :)

Moniquemj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:01

leuk! Gewoon vragen inderdaad, nee heb je, ja, kun je krijgen... misschien kun je ook eerst meehelpen met de verzorging, leer je elkaar een beetje kennen