Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel plezier! ben je er al wel eens geweest?
maar week 2 is al vol
iemand trouwens enig idee hoe de paarden daar zijn? 

ik woon schuin tegen over de barlo (rijd daar ook) met meestal 2 paarden voor in de wei en een lang oprit en een rondje met bloemen er op aan de linkerkant in de tuin hihi welke week gaan jullie en welke pony zou je graag willen?( ik vind sjors en raila het leukst daar rijd ik altijd op als ik niet met mn eigen ga)x xmarloesx2 schreef:heeeej wat leukik woon schuin tegen over de barlo (rijd daar ook) met meestal 2 paarden voor in de wei en een lang oprit en een rondje met bloemen er op aan de linkerkant in de tuin hihi welke week gaan jullie en welke pony zou je graag willen?( ik vind sjors en raila het leukst daar rijd ik altijd op als ik niet met mn eigen ga)x
.
)
dus kon niet op msn, nu doet msn een beetje vaag...daphne1997a schreef:xmarloesx2 schreef:heeeej wat leukik woon schuin tegen over de barlo (rijd daar ook) met meestal 2 paarden voor in de wei en een lang oprit en een rondje met bloemen er op aan de linkerkant in de tuin hihi welke week gaan jullie en welke pony zou je graag willen?( ik vind sjors en raila het leukst daar rijd ik altijd op als ik niet met mn eigen ga)x
Vorig jaar zat ik op Ulrike, is echt leuke pony, alleen maakt zich nogal sterk.
Ik ga misschien (is nog niet zeker) dit jaar met mijn verzorgpony)
Anders weet ik niet op wie ik wil
hahaha grapje nee maar heb er nog nooit opgereden maar ze is echt een leukieMarloesNatje schreef:marloesx2 ga jij ook?of had ik daaroverheen gelezen?
Wat gaan we eigenlijk allemaal doen daaroo? is er ook een bonte avond ofzo? of een kampvuur? want ik wil dus miss me gitaar meenemen
kunnen we gaan zingen
enn is er ook een lijst ofzo met wat je allemaal mee moet nemen?