Dus afspraak gemaakt voor woensdag, want op maandag was geen strandrit en op dinsdag zat hij vol

Dus woensdag er maar naar toe... wat blijkt

Dus ik flink teleurgesteld weer terug naar het huisje, wachten op donderdag....

Toen donderdagmorgen was ik een beetje te vroeg heen gegaan, en ik mocht zelf mijn pony uitzoeken... ik had dus eerste keus

Dat was moeilijk, want er waren een stuk of 12 leuke pony's en paarden, maar meestal hoef ik er maar 1 keer langs te lopen en ik ben al verliefd op 1 van de paardjes.
Zo ook deze keer op een mooie zweetvos: Dani

Ongeveer 1.58 hoog, dus mooi maatje, en mooie sokken aan elk been en een schattig blesje, met een hoofdje dat wat van een arabier had

Ik vroeg dus of ik op haar mocht, en de leiding keek nogal ernstig...

Ik zei dat ik dat geen probleem vond

Toen alle anderen er waren vertrokken we, en we gingen al snel in draf. Alles ging nog goed, totdat we aan gingen springen in galop. Dani maakte een flinke bok, maar ik bleef gelukkig zitten

Ik dacht: is dat alles??
Maar dat was het natuurlijk niet, en toen we een duin op gallopeerden kwam Dani pas echt op gang, het leek wel een bokmachine, maar het was niet moeilijk om op haar te blijven zitten, en ik vond het zelfs wel grappig.
Na die duin heeft ze geen 1 keer meer gebokt, alleen wat rare sprongetjes gemaakt

Toen we eenmaal bij de zee waren, werd ze tot mijn verbazing heel rustig?

Ik had verwacht dat ze juist er vurig zou worden, maar dat viel dus reuze mee!
De rit verliep verder hartstikke goed, en ik heb echt super lekker gereden!
Dani heeft ook zulke lekkere gangen

Maar bij mij is een ongelukje natuurlijk nooit uit, dus toen we voor de volgende keer aansprongen in galop, werd er door het voorste paard ineens een noodstop gemaakt, en knalde Dani zo op het paard voor hem.
Die gaf een trap naar achteren en Dani ging haast op z'n kont zitten, maar ik kreeg de trap tegen mijn been, en die werd flink blauw en deed flink veel pijn.
Maar goed, de rit was dus super en ik ga volgend jaar zeker weer!!
Groetjes JoyLady