Ik weet niet of ik het nu wel of niet leuk vind, ik wil hem eigenlijk helemaal niet meer kwijt maar 4 paarden is echt te veel.
Lisa staat nu bij Kim maar ik heb er minder tijd voor dan dat ik van te voren had berekend, heb deze week al weer 18 overuren en de week is nog niet eens voorbij

Gelukkig weet ik dat ze goed staat en elke dag buiten komt

Ondertussen is Usti al "zadelmak" dat wil zeggen ik kan het zadel erop leggen en de singel vastmaken

Ook heb ik hem al 2x 10 minuten gelongeerd, gewoon aan het halster met een lange lijn.
De 1e keer was erg grappig, ik deed de lange lijn aan zijn halster en wilde hem met de longeerzweep van me af drijven.
Terwijl ik zweep naar hem toe stak pakte hij de bovenkant vast en stond echt zo te kijken "he, dit kun je helemaal niet eten

Hij pakt het allemaal wel erg snel op, de commando´s: hoho, halt, stap en draf begrijpt hij al feilloos.
Eigenlijk is hij veel makkelijker dan de merrie´s

Ik zal morgen weer eens foto´s maken

Met Händell gaat het iets minder hij is nu al een paar dagen kreupel in draf en ik kan het eigenlijk niet goed vinden waar dat in zit.
Ik dacht eerst dat Ilindra hem op een spier had geraakt maar het duurt wat langer dan normaal bij een trap.
Maandag komt de DA kijken dus we wachten maar af.........