Nou, laat ik even bij het begin beginnen, wel zo logisch he?

Vroeger op de manege reed ik altijd op Skippy en mijn beste vriendin reed altijd op Harry, Skippy en Harry waren ook altijd bij elkaar.. overal samen te vinden, waar Skippy was, was Harry.. zo lief

Maar goed, toen ging de manege stoppen en werden ze gescheiden, we wisten aan wie Skippy verkocht was en waar ze naartoe was gegaan. Maar bij Harry waren we opeens het spoor kwijt. Hij was eerst verkocht aan een andere manege, maar vanuit daar was hij weer doorverkocht en toen konden we hem niet meer vinden.. We wisten iig dat hij nu Mudje heette en dat hij naar Zeeland verkocht was, maar waar.. dat was the question

Dus toen overal en nergens op internet advertenties geplaatst, dat we Harry zochten. Toen (en dat was zeker 2 jaar geleden, oh nee.. al 3 jaar geleden bedenk ik me nu!) kreeg ik reactie van Renske *guidolover*.
Want zij woonde ook in Zeeland en ging ons zo helpen. En ik weet eigenlijk niet meer hoe dat toen allemaal is gegaan *even een zwart gat, Renske.. weet jij het nog?

Maar goed, Renske dacht volgens mij Harry bij een boerderij te zien staan, zo was het toch? Opeens was Harry weer foetsie...
En verrek, ik kreeg eergisteren een pb dat ze Harry waarschijnlijk had gezien.. Ik helemaal in shock *overdrijven is ook een vak apart San

En hij was het gewoon!! In 2000 is hij verkocht en in 2003 hebben we hem ein-de-lijk gevonden

Moet alleen nog even met de mensen bellen voor een afspraak, maar ik, mn instructrice *die ons toen ook al les gaf en die wilde Harry dus ook heel graag terug zien* en die vriendin van me willen graag volgende week gaan kijken

Ik vind in ieder geval dat hij er SUPER uit ziet

Hier een foto van toen hij nog op de manege stond;
En van nu;

Even voor de mensen die nog een paard/pony zoeken, geef de moed niet op...

En Renske, nogmaals echt superbedankt!

Groetjes,
Sanne