Vandaag heb ik mijn eerste wedstrijd in de B gestart heel spannend uiteraard! Wel heel leuk en zeer leerzaam ben er heel erg tevreden over.
De eerste proef ging niet al te best hij schrok telkens van een bepaald stuk bij de bak. Voor die proef had ik 174 volkomen terecht.
Bij de 2e proef ging het voor mijn gevoel stukken beter en had ik 178, dit was voor mij dus wel even een kleine tegenvaller. Nu ben ik er niet zo moeilijk in en het was tenslotte voor de ervaring, maar ik ben toch benieuwd naar andere meningen. (heb het niet voor niks laten filmen
)Iedereen heeft er tenslotte een andere kijk op en misschien hebben jullie tips om het te verbeteren in mijn volgende wedstrijd! (op de protocol staan wel wat dingetjes alleen ik kan er niet heel veel mee)
Nu is mijn vraag, wat is jullie mening over dit proefje, winstpunt waardig of absoluut niet en moet er nog veel gesleuteld worden? Graag tips!
http://www.youtube.com/watch?v=Y4LdTxFml-o
Let niet op het muziekje, kun je beter uitzetten haha.
Wees een beetje lief voor ons we rijden pas 3/4 maandjes samen en het was voor mij de eerste keer. Overigens heb ik niks te klagen, maar ik heb er ook niet een bepaald 'goede' kijk op.
Groetjes!
Die winstpunten komen vanzelf!