Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tylando schreef:ik snap het heus wel..en had het ook wel verwacht, maar zit zelf zo niet in elkaar...kijk ik was niet echt tevreden over deze stal maar heb dat niet als opzegreden gezegd..wat ik net schreef is ook een reden waarom....
maar wil gewoon niet dat mijn pony eronder lijdt omdat ik weg wil....ik betaal netjes tot eind van de maand, dus mag hij ook niks tekort komen
bjor29 schreef:Ff kwijt !!!![]()
Waarom mag je niet de waarheid zeggen als je ziet en weet dat er paarden zijn die slecht verzorgd worden en niet naar omgekeken wordt ?????![]()
Ik heb de waarheid gezegd met mijn vriendin hier op Bokt en er werd een slot opgedaan .....omdat de eigenaresse er niet tegen kon dat de waarheid gezegd werd !!![]()
Ik vind dat als je paarden hebt ...dan moet je er voor zorgen en niet alleen de vrijwilligers er voor op laten draaien ...die door weer en wind , storm , en regen ER ZIJN VOOR DE PAARDEN !!
Wij hebben ons uit de naad gewerkt en na 2 jaar kregen we te horen dat we konden verdwijnen en waarom ??? omdat we de waarheid zeiden en daar kon de ....PIEPPPPPP ....niet tegen !!!!
Het is te gek voor woorden dat iemand zo met dieren omgaat en als je je zo inzet voor de paarden die je liefde geven en vriendschap en trouw dat je voor hun opkomt dat dat niet nooit is gewaardeerd.