1: Laat een zwaar ijzeren voorwerp op je voet vallen, pak het niet direct op maar roep: "Van m'n voet af, sukkel! Nu!"
2: Laat jezelf uit een rijdende auto vallen en oefen om 'ontspannen te vallen'. Rol jezelf op tot een bal en probeer op je voeten te landen.
3: Leer om op de tast je checkboekje uit je tas te vinden en schrijf vlug 200 euro op, geef het papiertje af zonder er verder nog naar te kijken.
4: Ga een flink stuk joggen met wat extra gewichten en een wortel aan een hengel. Probeer het maar en vertel de buren wat je aan het doen bent. Ze zullen het waarschijnlijk al weten.
5: Maak een paar teugels vast aan het einde van een goederentrein en probeer het stil te trekken. Daarbij dien je te lachen alsof je de grootste lol hebt.
6: Oefen je pokerface. "Tuurlijk schat, hooibalen verplaatsen is leuk!" en "Ik ben zo blij dat jij en je miljoenen-euro's-waard-paard 1e zijn geworden, ik ben gewoon blij dat mijn harde werken en talent mij de 2e plaats hebben bezorgt".
7: Oefen om het nummer van je chiropractor te draaien terwijl je beide armen zijn verlamd tot aan de schouder en je een stuiterend paard vast probeert te houden met je rechtervoet.
8: Ga met je gezicht plat in de modder liggen en draag bij voorkeur je duurste setje, herhaal vervolgens meerdere malen de volgende zin: "Dit is een leerproces, dit is een leerproces".
9: Trouw met geld.
Laatst bijgewerkt door Ailill op 24-02-12 20:08, in het totaal 2 keer bewerkt