Mijn eerste echte dag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
meel_mij87
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Nunspeet

Mijn eerste echte dag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 10:47

dag ik de shires ging verzorgen! Wat een belevenis zeg! Nouja ik kwam daaraan en gaf ze alle drie een stukje appel, ik loop daarna de wei in. In het midden van de wei liggen 2 hele grote boomstronk zodat ze kunnen schuren. Dus ik ga daar op zitten, komen ze bij me gezellie Haha! Maarja hun hadden zin in nog meer appel, dus helemaal plat gesnuffelt heel lief, todat ereen besloot dat mijn knie der wel uit ziet als een appel en er lekker op gaat zitten knabbelen hehe Bloos

Nou okeej dat weer overleeft, stallen uitgemest. En toen door naar de wei. Dus ik ga niets vermoedend naar de wei, net als gister huppelde ze braaf achter me aan heel lief de hele wei door Lovers . Maar toen besloot syll (kweet niet precies hoe ik het schrijven moet) dat het wel erg leuk was om die kruiwagen om te gooien Verward eerst is een schop der tegen aan, toen het hele been derin en hoepla... konk weer opnieuw beginnen Vork


Nou okeej toen ging ik poetsen, eerst de merrie gepakt lekker gepoetst. Wil ik haar meenemen terug naar de wei, stapt ze geheel perongeluk met der volle gewicht op me enkel auwie Verdrietig Dat is dus nu mooi blauw en paars Lachen Nou okeej met een beetje wagelen toch bij de wei aangekomen. Staan die andere twee vol voor het hek, hun doen geen stap achteruit en zij geen stap vooruit. Sta je daar als kleine ukkepuk tussen drie van die reuzen Haha! Even om hulp geroepen en toen stond ze eindelijk weer in de wei!

Later syll even gepoetst want er kwam een meneer om zadels te passen. Nog even gekeken en toen naar huis, ff bij komen Haha! Ik een beetje het idee dat ze me aan het uit proberen waren ofzo, maar ze zijn wel lief Lovers
Sorry voor het lange verhaal maar kmoest ut ff kwijt. Als iemand tips of commentaar heeft hoor ik dat graag


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:17

Klinkt eigenlijk neit zo leuk! Misschine moet je iets strenger opterden, want het kan heel gevralaijk zijn als (vooral zo'n) paard over je heen loopt (letterlijk een figuurlijk)

Wel leuk dat je ze mag verzorgen. Wat mag en moet je allemaal doen?

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:23

Leuk zeg zo'n eerste echte dag bij je verzorgpaardjes
Jammer dat je enkel blauw en paars is maar daar kom je wel
weer over heen, toch?

meel_mij87
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 12:26

Cker Haha! normaal lopen ze heel braaf naast je hoor, alleen ik wou haar meenemen vanaf de poetsplaats en toen stapte ze opzij in plaats van naar voren.. kan een keertje gebeuren Haha! maar beetje strenger mag ik denk ik wel worden Lachen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:29

heey SUPER HE!! Lachen

Ze zijn ook heel mooi hoor!! Lachen Knipoog

meel_mij87
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 12:35

Dankje Chantal,

Enne... tot vanmiddag!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:50

meel_mij87 schreef:
Dankje Chantal,

Enne... tot vanmiddag!



JAA super groot zijn ze pffffffff Tong uitsteken

meel_mij87
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 16:58

haha maar ook super lief Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Berdien, Bretsa, C_estmoi, carin0903, Contemplate, Finesse, lizy29, Lukasje, nafkedemi, nienmoon, sterregoud, StonedRomy, tienus63, Vecar, xRaisin en 117 bezoekers