-Ze zijn leuk!
- Ik kan er kleine kinderen (dus ook als de shet het aankan enz.
mijn broertjes en zusje erop laten rijden van 0
3 -5 -7 -10 jaar, maar goed lekker belangrijk...
- Ze kunnen goedkoper zijn. ok een shet die een heleboel DA problemen heeft hoeft niet goedkoper te zijn maar ik vind ze gewoon goedkoper(sorry hoeft niet zo te zijn eigenlijk) (ervaring??)
-Goed, ik heb nog niet echt veel geld ofzo (ong. 800 (heey eeehm er zitten hier toch geen criminelen op bokt?!?!)
Mijn vragen:
hoeveel geld moet ik ong hebben als ik een shet wil kopen (ervaring??)
2... eehm wat doen jullie allemaal met je shet... (goed stomme vraag ik weet eigenlijk zelf ook wel 100 !leuke! dingen te bedenken
3. tsja, hoeveel die ongeveer per maand kost.... stalling liefst niet meegerekend want we moeten nog een plaatsje vinden (pas over een jaar ong. hoor, wees gerust) maar ik ga iig niet meer dan 100 eur per maand betalen, dat vind ik te veel voor een shet, tenzij er natuurlijk iets ergs gebeurd...
Nou ik hoop dat jullie ondanks mijn eeh, geblaat een antwoord kunnen geven en wat jullie er van vinden... Ik ga de shet trouwens pas over een jaar kopen i think so...
alvast bedankt!
edit(zo heet dat toch naja iig): ik zie dat ik geheel perongeluk al antwoord op alle vragen heb gegeven.....
Ik zit op paardrijden waar we op grote pony's rijden. dus het rijden blijft wel. alleen niet op de shet. Ik vind shetlanders gewoon superleuk!