Er kwam vandaag weer iemand kijken, Brenda, een vrouw van 29 die lange tijd verschillende paarden heeft gereden, en ook diploma's heeft gereden (M-dresuur, L-springen). Sinds ze deze kant op is verhuisd zo'n vijf jaar geleden, had ze echter niet meer gereden. Bij toeval kwam ze mijn advertentie op marktplaats tegen en toen begon het toch weer te kriebelen.
Ze is vandaag wezen kijken, en was helemaal weg van Regina.... Ze had geen rijkleding aan (en erg gladde schoenen) en was ook niet van plan om er nu al op te gaan. Nadat ik haar gereden had, toch gevraagd of ze haar even uit wilde stappen. En dat wilde ze wel, als ik in de buurt bleef (na vijf jaar niets met paarden gedaan te hebben....). Was alleen even uitstappen, maar ze zat er duidelijk ontspannen op, want Regina bleef ook lekker ontspannen en die reageert over het algemeen vreselijk op de ruiter. Na een tijdje toch ook even een rondje gedraafd (voor zover dat ging met die schoenen), en ook dat ging niet verkeerd.
Ze is bereid om direct les te nemen (van mijn instructrice), en wil het in het begin ook het liefst samen doen (en dat was ook mijn idee).
Ik heb er nu iig een goed gevoel over, en hoop zo dat dat terecht blijkt te zijn. We hebben iig voor zondag afgesproken (dan doet ze haar rijkleding aan