Tigra_ schreef:Kun je wat meer uitleg geven?
Is ze bang voor de zweep of is het meer dominant en dat ze boven je wil staan en daarom in verzet gaat?
Heeft ze altijd al gedaan of is het sinds kort?
Hoe is de verdere omgang dus het werk aan de hand, naast je stappen, stilstaan als jij het wil, achterwaarts gaan als jij het vraagt, netjes naast je draven?
En hoe gaat het met het rijden, doet ze dan wel alles wat je vraagt of heb je meerdere problemen.
Verder misschien ook handig bij te vertellen hoe het paard gestald staat, wat die te eten krijgt en of je dus meerdere problemen hebt of alleen met longeren.
ik denk persoonlijk dat ze dominant wil doen, ze gaat ook bokken enzo terwijl ze dat bij het rijden minder doet, verder is ze met het rijden een beetje verwend en ze mocht alles, ze wil moeilijk met de bocht mee en aan de teugel is ook een moeilijke opgave. volgens mij is ze nog niet eerden gelongeerd toen ik er nog niet was.
ze staat in het weiland als het goed weer is (ook 's nachts
) als ze op stal staat krijgt ze alleen hooi en ze staat in de stal tegenover haar moeder en naast nog twee ponys
naast me lopen is ook moeizaam als er overal gras is
ik loop niet veel met haar, omdat ik denk dat ze dan bijv ook kan trappen want het is een pony met een 'hele lange gebruiksaanwijzing'
Laatst bijgewerkt door Annerie262 op 31-01-12 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt