Hierop bokt heb ik alweer een tijdje terug een topic geplaatst dat ik een bijrijdpaard zocht in de omgeving van Nieuw Vennep.
Daar ga ik over een tijdje wonen

Via bokt heb ik dus een heel lief iemand gevonden die mij een kans wou geven....
Twee weken terug stuurde ze me een mailtje of ik zin had om bij haar op stal te komen kijken (spannend)
Ze vertelde me dat U2 (het paard wat ik eventueel zou gaan berijden) nog op het land stond (het is een groene drie jarige)
Madonna is de moeder van U2. Ben daar wezen kijken en was meteen verkocht. Het klikte goed tussen ons, zeer belangrijk
Ze stuurde me gisteren een PB'tje of ik zin had om haar paard Madonna te rijden....natuurlijk heb ik daar zin in

Zo gezegd zo gedaan! We hadden om 1930 op stal afgesproken.
Het rijden ging op zich wel redelijk. Het is toch moeilijk om op een paard te rijden die je nog helemaal niet goed kent, maar ze was niet ontevreden over mijn rijkunsten.
Ik ben zo blij dat ik nu contact heb met mensen uit Nieuw Vennep, ken daar niemand. Heb altijd in Leiden gewoont en ineens moet ik alles opgeven omdat mijn ouders zonodig in Getsewoud willen wonen

Sorry voor het lange verhaal