Eenmaal in het park was ze al erg moeilijk in te houden en ging er al vandoor, dus ik al boos dat ze gewoon echt niet luisterde.

Ik denk na een rengalopje zal ze wel weer veel energie kwijt zijn. Dus ik ff volop crossen ( de auto's op een snelweg en sloot ernaarst gingen niet eens zoveel harder

Maarja daarna was ze niet de houden, en ze wilde in die galop niet meer stoppen, kei hard over een brug en boem daar lagen we. Bunny had niks temiste niks kunnen zien, alleen ik zit met een dikke knie en een blauwe hand.
Daarna wou ik weer opstappen ( nadat ik ff gekeken had of ze niks had) dus ik probeer op te stappen en draafgt hard weg voordat ik zat, nou toen het is haar zo op haar donder gegeven, dat ik me nu wel schuldig voel.Maja ik denk rustig verder rijden, want had pijn maar nee hoor mevrouw wou niet stappen, dus ik met een hele zere knie mee mee gestrompeld.

Toen ik weer opstapte weer nou ik ben eraf gegaan en weer op haar donder gegeven, en toen ging ze gewoon stappen.
Ik helemaal boos erop owww zo boos ben ik echt nog nooit geweest op haar. Echt gewoon helemaal niet luisteren

Helemaal niks tegen haar gezegt ( normaal banketstaaf ik altijd tegen haar enzo) en alleen maar gestapt.
Later ging ze nog de wei op. Ging ik haar halen, maar voelde me toch wel schuldig dat ik zo boos was. Dus gewoon ff knuffel gegeven. Ging ze helemaal met haar koppie tegen me aan staan was echt zo mooi.

Moest het ff kwijt, denk niet dat iemand dit hele verhaal gaat lezen.