Ik heb zo nog wat om mee te pielen en voor te zorgen en Edwine blijft niet alleen over.
Nou had ik vorige week een hele leuke bonte shet gezien, mooi aan de maat 1.10.
Ik had erop geboden en wat heen en weer gemaild met de eigenaar toen ik plots een mailtje kreeg dat de pony verkocht was.

Ik baalde vreselijk, vond 'm zo leuk...
Toch maar verder gezocht en ik kwam een leuk roodschimmeltje tegen op intenet.
Afspraakje gemaakt en vandaag erheen gegaan.
Opzich een leuke pony, maar toch wat klein ( 90 cm ) en niet helemaal wat ik zocht.

Zegt die man, ja we hebben er nog eentje, die hebben we net een week.
Hij loopt naar de stal en doet m open en daar stond een prachtige bonte shet.
Hij neemt de pony uit de stal en tot mijn verbazing was dat de pony waar ik op had geboden, maar die verkocht was.Ik was meteen verliefd.
Hij had hem eigenlijk voor zijn zoontjes, maar als ik een goed huis kon bieden mocht ik deze ook wel kopen.

Nou eigenlijk was ik meteen verkocht, deze ging met mij mee.
Toch maar van beide pony's even een foto genomen en gezegd dat ik even zou nadenken.
Maar in de auto wist ik het al, deze werd van mij.Het was gewoon voorbestemd dat ik de pony hier weer terug vond

Dus toen ik thuis kwam heb ik meteen een mailtje gestuurd dat ik accoord ben gegaan.
Dit is nu mijn toekomstige pony Bassie, hij is wat schuw want hij is waarschijnlijk mishandeld(weet ik niet zeker, is ook maar wat ik gehoord heb), maar met een beetje liefde en geduld komt dat wel weer goed.

Wat vinden jullie van hem?