met de les in deze bloedhitte in de zon in de buitenbak....maar ze was zelfs hartstike braaf en deed heel goed dr best!ik kreeg een compliment van Han,dat ze het heel goed deed en dat we nu al aan bepaalde wendingen gaan werken zo dat ze met haar kont niet tegen de lamoenen mag lopen,nou das natuurlijk heel moeilijk voor een paard,omdat ie in de lamoenen 'opsgesloten'zit,maar han zei dat we daar nu al naar toe konden gaan werken!snel he?normaal gesproken leer je dat pas veel later,maar hij vond het zo goed gaan met ons dat we daar al een beetje naar toe kunnen werken.
*ikke helemaal trots,mijn tinkie in 10 weken al zo'n brave dressuur pony!*
we hebben niet zo heel lang gereden want behalve dat ze heel braaf was,was het ook erg warm dus na 3 kwartier was het goed.
daarna heb ik dr lekker afespoelt met water en dr manen gewassen*zijn nu heeeeeeerlijk zacht*
en daarna lekker afgedroogd en droog gestapt.ze was ook al zo braaf onder de douche!tja oke ik heb ook gelijk een douche meegekregen
,ik was na ons waterballet tot mijn middel nat*grin*maar goed,dat gaf niet.
ik ben toch zo trots op mijn meissie.hoe ze alles oppakt en hoe slim ze is en ik ben stiekum ook wel trots op mijzelf dat wij saampjes zo gauw al zo vorderen.........hihi
ik had eerlijk gezegd nooit voor ogen gehouden om met haar zo dressuur te gaan rijden maar omdat het nu zo onwijs goed gaat ben ik echt mega trots op dr!mijn knappe meidje!
na het afverzorgen lekker slobbertje gemaakt voor dr en toen ik thuis kwam was ik ook nog eens knetter verbrand,helemaal niet in de gaten gehad!haha

! We blijven hopen...