Ponykamp Erve Meenderinkboer Markelo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bokfan22

Ponykamp Erve Meenderinkboer Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 19:40

Mijn vraag is, is dit ponykamp leuk?

Is het je geld waard?(425,- voor 1 week van 7 dagen)

Zijn er mensen bekend met dit ponykamp? Reageer eventjes.

Martine

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:09

BRT -> MA

Ik verplaats je topic naar Manegepraat.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:15

Ik neem even aan dat je deze toko bedoelt: http://www.ervemeenderinkboer.nl/

Voor de duidelijkheid, zodat er geen misverstanden over gaan ontstaan.

Hun tip: Kamp gevonden? Kom toch maar even bij ons kijken.... zou ik ter harte nemen....
http://www.ervemeenderinkboer.nl/?page=ruiterkampen

Of iets goed is, is altijd een persoonlijke opvatting. Er worden hier op Bokt met regelmaat toko's aangeraden waar ik nog niet heen zou gaan, al krijg ik geld toe.
Kortom, ga er even kijken. Het geeft je een beeld van waar je terecht komt en je kunt voorpret hebben op basis van feiten, niet op basis van zelfverzonnen verwachtingen, die alleen maar tegen kunnen vallen.

Tot zover de tips van een ouwe rot; voor de rest hoop ik dat je het naar je zin krijgt, daar doe je het tenslotte voor. Have fun!

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:54

hmm nee ik vind van niet als je toch in die regio zoekt gaan naar http://www.eik.nl in holten is echt heel leuk

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:14

Jaa! wij gaan er ieder jaar een mei 4 dagen heen met de ponyclub! Het bevalt er goed. Aankomend jaar in mei gaan we er voor de 6/7e keer heen!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:40

Hahah ik ben daar echt jaaaaaren geleden een keer geweest (inmiddels denk ik zo'n 14 jaar geleden?) en vond het toen erg leuk, maar ik had dan ook een hopeloze crush op de zoon van de eigenaren geloof ik ;)

Shareek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:46

Ik ben er ook een aantal jaren geleden geweest... ik geloof onderhand een jaar of 8/9/10 geleden... maar ik heb het er ook prima naar mijn zin gehad!! het is wel een aanrader hoor! :D

Practical

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:42

Ik ben net weggegaan, dit was de laatste week van de zomervakantie.
Ik kan je een ding vertellen; Erve Meenderinkboer is zo'n leuk kamp! De leukste kamp van allemaal, het is zeker je geld waard. Ik had mijn eigen pony Lily meegenomen, ze had een ruime stal, vers hooi, vers stro. Geweldig. Ik zou je EM zeker aanraden, de leiding was ook geweldig, ik ga er de meivakantie en de zomer weer naartoe. En de bak is ook ongelooflijk groot, dus er passen zeker 11/12 ruiters/amazone's in en dan hebben ze buiten nog 2 bakken waar je kan rijden, en ze hebben een geweldig bos waar je elke dag naartoe gaat (:. Ik zou het je zeker aanraden, als je er bent wil je nooit meer terug!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:49

Practical schreef:
Ik kan je een ding vertellen; Erve Meenderinkboer is zo'n leuk kamp! De leukste kamp van allemaal, het is zeker je geld waard. Ik had mijn eigen pony Lily meegenomen, ze had een ruime stal, vers hooi, vers stro. Geweldig. Ik zou je EM zeker aanraden, de leiding was ook geweldig, ik ga er de meivakantie en de zomer weer naartoe. En de bak is ook ongelooflijk groot, dus er passen zeker 11/12 ruiters/amazone's in en dan hebben ze buiten nog 2 bakken waar je kan rijden, en ze hebben een geweldig bos waar je elke dag naartoe gaat (:. Ik zou het je zeker aanraden, als je er bent wil je nooit meer terug!

Ik mis iets essentieels in je lofzang: weidegang...........

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:32

ikke schreef:
Practical schreef:

In overleg met de eigenaar mogen ze een paar uur in een stuk wei. je kan altijd je paard in de bak zetten om hem even te laten rollen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:47

Tova schreef:
ikke schreef:

In overleg met de eigenaar mogen ze een paar uur in een stuk wei. je kan altijd je paard in de bak zetten om hem even te laten rollen.

Dan haak ik af. Ik wil WEIDEGANG en wel de hele dag en van voldoende kwaliteit! Voor minder ga ik niet op stap, zeker niet als ik overdag lange ritten maak..........

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 17:14

Ik ben er nu 2 keer in de meivakantie geweest en ik vind het echt súper leuk en gezellig daar. Je maakt leuke buitenritten en ze hebben ook leuke pony's en paarden. Het is aan de dure kant maar ik vind het zeker de moeite waard. Ik hoop dat ik meivakantie 2013 weer mag en dan gaat mijn eigen paardje mee.

bentejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:10

Ik ben er in de herfstvakantie geweest en vind het een top ruiterkamp! Je krijgt 's morgens les en 's middags ga je naar buiten. Het personeel is supervriendelijk en zeer behulpzaam. Je krijgt ook vrijheid om zelf het dorpje in te gaan, maar dan moet je wel voor een bepaalde tijd thuis zijn. De pony's en paarden zijn lief, maar bieden ook genoeg uitdaging voor een gevorderde ruiter. Het enige minpuntje vond ik dat in mijn week de douches naar putlucht roken. Ik zou het kamp zeker aanraden! :j

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 14:07

Als er mensen van de herfstvakantie gaan, laat het even weten want ik loop er 8 weken stage. :D
Ik ben er zelf vaak op kamp geweest en ik vind 't super! Stage is natuurlijk wel heel anders en aan 't begin echt pittig, maar ook even wennen natuurlijk. Nu is 't leuk en ik ben benieuwd of er ook bokkers komen met de herfstvakantie :D

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:18

Ik ben vroeger ook heel vaak bij Erve Meenderinkboer geweest echt een geweldig kamp....
Je paard krijgt ook gewoon weidegang hoor als je zelf even aan geeft dat je dit wilt.
Ik heb er gewoon een geweldige tijd gehad. :)

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:23

ik ga deze zomer op kamp de twede week :D
vriendinnen zeggen dat het heel leuk is
(zelf heb ik daar elke week manegeles)
en is altijd gezellig

RashjaShanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:18

Ik ga hier nu 2 jaar achter-mekaar op ponykamp.
Lekker dicht bij huis en leuke paarden/pony's.
De vader van de eigenaar kent de eigenaar vanmijn manege,
daarom zijn ze extra aardig tegen me.
Al met al een leuke manege.

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:29

Weet iemand of William daar ook nog staat?

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:30

ik ga dit jaar voor het eerste!! even vergeten wanneer maar ik ga met eigen pony en met mijn beste vriendin + paard samen, echt super veel zin in!!! zijn een tijdje terug wezen kijken en alles zag er erg goed uit vooral de pensionstalling zag er toppie uit! kan niet wachten.