ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn van het hippisch centrum in oud-beijerland. misschien wil ik mijn pony daar stallen. dus wat was jullie eerste indruk? hebben jullie daar weleens lessen gehad? hoe is de sfeer?
alle reacties zijn welkom!
groetjes steef
friesiszwart
Het is een manege neem ik aan? Denk je er dan wel aan dat het op een manege altijd druk is en dat je vaak rekening moet houden met de lessers en lessen. Dat is de reden dat ik nooit meer naar een manege wil. Verder kan ik je niet helpen, succes met je keuze.
Ik vind het er heel duur voor wat je krijgt. Als ik jou was zou ik eerst even verder kijken
Suus___
Geplaatst: 12-01-12 11:11
Ik heb oo oud beijerland gestaan maar dat is jaren geleden dus kan je weinig vertellen over de sfeer nu.. Ben weggegaan omdat ik ervan baalde dat ik betaalde voor de binnenbak terwijl ik er nauwelijks in kon rijden door lessen ed.. Dan sta ik liever op een pensionstal
Ik vind het een super manege, wij rijden en vaak wedstrijden en de stallen zien er altijd goed uit. Veel ruimte en plek om te rijden. Ik vind alleen de binnen bak wat zwaar..