Ik ben al met al heel erg lang met haar bezig geweest.....maar goed ik had geen haast dus het inspannen dat kwam wel tegen de tijd dat we er helemaal klaar voor waren.
Vorige week hebben we haar voor de allereerste keer voor de sleep gehad en het trekken had ze al heel snel door

Vandaag kwam Renate even een band brengen zodat ze nog even voor een band kon lopen voordat ze voor het wagentje zou gaan

Eerst ging ik haar nog even longeren......en ze was alleen maar aan het bokken.......ik dacht al "dit gaat niet goed komen" maar op een gegeven moment toen was ze haar energie toch wel kwijt en toen voor de band.......het ging echt super........
Zo super dat we haar toch maar besloten meteen voor de wagen te zetten.
Ze werd ingespannen (was echt wel heel spannend

Eerst eens even meegelopen maar dat ging zo goed dat mijn man maar meteen op het wagentje is gaan zitten.........

Het ging echt geweldig...........
Ze loopt ervoor alsof ze nooit anders heeft gedaan

Volgens mij moeten de mensen langs de weg mij hebben zien glimmen van trots.......

We hebben Kismo al vanaf dat ze 4 maanden oud is en ik heb haar zelf alles geleert.........
Aankomende week word het nog mooi weer dus dan willen we haar nog een paar keer in enkel span zetten en dan mag ze naast Hump in 2 span........en dan kunnen we eindelijk mennen met onze marathonwagen

Ik heb uiteraard foto's gemaakt en die zal ik straks even bij ITP zetten.