vandaag audities gehad van idols ! ( neeh ik ben niet door

maar daar baal ik niet enorm van ofzo, ik deed mee voor de lol!
maar ben wel GEINTERVIEWD! door BAS EN JOEL !!!!
maar mijn verhaal :
om 8 uur stonden we buiten te wachten tot we eindelijk naar binnen mochten ( KOUD !!! ) , Bas ( DE bas ) en Joel kwamen ff langslopen met een camera en ik had echt zoiets van ... NIET MIJ !!!!
nou toen we eindelijk naar binnen mochten .... moest ik naar de wc , en wie stonden daar te zingen in de wc ? Bas en joel!! , dus ik schiet in de lach want het zag er best wel vaag uit ( bas met camera en joel met microfoon hun zelf filmend in de spiegel.. )
dus toen liep ik naar de meiden wc !en toen kwamen ze me achterna !! echt een heel groot schaam moment .. ik stond gewoon te kletsen met DE bas en joel !! haha
ze zaten echt verstopt onder een dikke laag make-up !! maar 1 ding meiden ,die bas is lekker in het echt !! mjum !!

ik heb gewoon een minuut of 8 met hun lopen kletsen !! hahaha
nou ik zal het rest van het gezeik ff overslaan !!>..
Toen was ik aan de beurt ... dus ik loop naar binnen ( doe ik de deur dicht ) loop verder gaat die deur weer los

ik sta op die ster , zeg wat ik ga zingen ( i cant help myself- kelly family ) en begin .... beginnen hun opeens te discuseren over de gene die voor mij was !!! terwijl ik aan het zingen was.. ik had echt zoiets van .. okay guys hier sta ik !!!

nou ik was klaar met zingen ( ik had net zo goed poesje mauw kunnen zingen , opletten deden ze toch niet )
commentaar : het klonk heel goed ( ik dacht : uuhm hoe kun jij dat nou weten als jij aan het discuseren bent met een ander ? ) maar net niet goed genoeg...
okay beetje standaart commentaar volgens mij .. haha
maar goed alles beter dan in de grond gedrukt te worden..
nou dit wast wel zo'n beetje
1 ding weet ik wel ... ze hebben heel veel talent laten lopen ( en neej hier bedoel ik niet mezelf mee.. ) maar ik heb meiden gehoort die niet doorgingen terwijl er een stem uit kwam .. om "u" tegen te zeggen !