Silvi moest dus twee keer lopen vandaag, dus die was onzettend zielig...

Eerst het theorie examen, 35 vragen, waarvan je er min. 28 goed moet hebben. Naast een heleboel onzettend domme vragen (ik moest stiekem soms best een beetje lachen), zaten er toch ook wel een stuk of 5 lastige tussen. Achteraf bleek ik er 4 fout te hebben, dus voor dat gedeelte was ik geslaagd!
Daarna moest ik als eerste het land in, diverse oefeningen doen, zoals opstappen, een oxer springen, en zonder beugels en losse teugels rijden. Silvi was onzettend kijkerig in het begin, vooral naar het poortje wat er stond, met dekens eroverheen. Telkens in de stop ervoor, en dan wanneer ik haar ervoorbij dreef en keihard langsscheuren. Uiteindelijk werd het gelukkig minder en was ze best braaf.
Ook dit gedeelte voldoende afgelegd, dus we mochten de straat op. Twee aan twee moesten we een klein rondje maken door een woonwijk. Silvi was inmiddels aardig moe, dus was ook niet meer lastig. Net op het laatste stukje kreeg ze wel nog een trap van het paard wat naast haar liep, waardoor ze een wond heeft op haar achterbeen, maar volgens mij valt de schade mee.
Uitslag overall: Geslaagd!! en mijn zus ook!