Als eerste Stiek dus maar uit de stal geplukt en de beste man lekker laten wroeten in die hoef. Vervolgens even tanden na laten kijken en de haken eraf laten raspen. Toen ie bijna klaar was maar eens even verteld dat ie de hele tijd al met een "wilde" hengst bezig was. Zijn hele houding veranderde ineens compleet, hij was helemaal een beetje overdonderd geloof ik. Hij stond helemaal verbaasd te kijken over hoe braaf etc. hij wel niet was. (gewoon goed opgevoed

Vervolgens was de merrie aan de beurt. Ik pak halster en een praam... Zie dierenarts vervolgens een beetje beteuterd kijken maar ik ken mijn pappenheimers dus een praam is geen overbodige luxe.. Maargoed, merrie praam opgedraaid en met de kont in een hoek geparkeerd en dierenarts aan de slag. Wat een mafkees is dat paard toch zeg. Madam zou er bijna bij gaan liggen om er onderuit te komen. Draak.
Maarja, zo zie je maar weer, een hengst kan superbraaf zijn en alle schijn tegen hebben en een merrie kan de grootste draak zijn terwijl je het niet verwacht. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat als bij de merrie de wolfskies eruit moet.