Echt zo errug wat ik heb meegemaalt!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Echt zo errug wat ik heb meegemaalt!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 19:59

Jullie willen nooit weten wat ik vandaag heb meegemaakt...
Ik liep met me shetje en met me beste vriendin met haar pony en een jongen op het fietspad en er kwamen een scooter en een brommer langs en die jongen die voorop reed verloor zn petje en die jongen die achter reed op zn brommer draaide om, omdat petje te pakken en hij keek niet eens met omdraaien en knalde zo tegen een auto aan!!!
Dus hij viel op de grond en had hartstikke pijn. Gelukkig viel die op het gras, maar er kwam allemaal bloed uit zn been Verdrietig Verdrietig
En hij kon niet meer opstaan. Dus die bestuurder van die auti had meteen politie+ambulance gebeld!! En ik moest een getuigenis afleggen!!!
Echt eng hoor....Maar hij moest wel afgevoerd worden naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat ie heeft.
Maar het ergste is ook nog: ik ken die jongen, want hij zit altijd met een heleboel vrienden in het prak bij ons bij de manege en hij riep altijd dat ie paardenmelk wou *LOL* Dus...ben echt benieuwd of ie iets erg heb......

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:02

owwwwwww, enggggg. ik hoop voor je dat hij niks heeft!!1 lijkt me vet eng om dat te zien!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:03

nou ook leuk zeg ... hoop voor die jongen dat alles goed gaat en dat hij niet al te erge verwondingen heeft ... hopen dat je snel iets van hem hoord

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:07

dat is niet zo leuk...hopen dat hij idd niet veel mankeert.laat je het ff weten?