Herinneringen door tik in 't heden aan vroeger.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Herinneringen door tik in 't heden aan vroeger.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 08:40

Het is niet zo'n smakelijk verhaal, maar goed. Tong uitsteken

Ik heb een vreemde tik, die telkens weer een herinnering van vroeger naar boven haalt.

Zoals vanochtend stond ik om half 7 al naast mijn bed.
Mijn vriend zet doodleuk elke ochtend de wekker om half 7, terwijl hij er pas om kwart voor 8 uit komt.
Zou je denken das toch niet erg.
Jawel, hij hoort de wekker namelijk niet. Meestal tik ik hem dan aan zodat hij de wekker uit zet, maar vanochtend dacht ik, whatever ik ben nu toch wakker dus laat ik eens een ontbijtje maken.
Zo gezegt, zo gedaan.
Ik eruit om half 7 en begonnen aan een eitje.
Koffie gezet en vriendje uit bed gerammeld.
Allemaal nog geen probleem natuurlijk. Haha!

Maar dan begint het. Zelf sta ik altijd later op dan mijn vriend.
Ik kan er absoluut niet tegen om uit mijn ritme gehaald te worden.
Koffie lust ik wel, maar mijn lijf is het daar niet zo mee eens.
(komt het iets wat onsmakelijk stukje van het verhaal) Bloos!
Mijn maag raakt dus kompleet van streek en ik krijg dan een enorme buikpijn, waardoor ik een kwartier op de wc vertoef met kippevel tot op mijn wangen en enorme steken in mijn buik.
Het ploft echt alle kanten op dan. Vingers aflikken

Op de een of andere manier doet mij dit steeds terug denken aan toen ik 13 was en om 3 uur op moest staan om naar Wanroy te vertrekken voor de Kampioenschappen. Ik was toen expres om 3 uur op gestaan zodat ik een half uur extra had, vanwegen mijn maag die van streek is dan.
Om 4 uur stond ik mijn pony al te laden en tussendoor rende ik heen en weer naar de wc door mijn maag.
Het was een enorm toffe dag, ondanks die buikpijn.

Elke keer als mijn maag van streek is en ik enorme buikpijn heb is dit waar ik aan terug denk.
Hebben jullie misschien ook zo'n tic, met herinnering? Verward


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:02

hahahahaha *LOL*
Nee ik kan me van mezelf niet zo een tic herinneren, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou af en toe best lastig kan zijn

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 11:07

Nou ja lastig is het wel een beetje, vooral als je eens niet thuis bent..........
Nee ik vind het gewoon grappig dat er een herinnering aan vast zit.

Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:35

Heb wel zulke dingen met bepaalde nummers op de radio. Dat ik kippenvel krijg of tranen in mijn ogen (ligt aan het nummer) omdat dat ook een bepaalde herinnering bij me oproept. Verder gelukkig geen lichamelijke "afwijkingen" al vind ik die van jouw wel komisch. (Ben blij dat ik hem niet heb trouwens)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 11:15

als ik sochtends vroeg wakker ben..dan kan ik helemaal niet eten en ben helemaal van mijn padje af tot 12 uur smiddags....

Karaat_the_newforest op Instagram

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:39

Haha! Wat een verhaal!!
Ik heb het voor,als ik zenuwachtig ben..Erg vervelend hoor,omdat dat meestal dus niet thuis is...Zo had ik het ook met mijn mavo examen..Wat een buikpijn heb ik toen gehad zeg..Heel de tijd van die zachte stinkende scheten..Heel de klas raakte van zijn appropo...(hoe schrijf je dat Knipoog ) ... Daar denk ik dus aan terug..OOh,wat heb ik me toen geschaamd..Gelukkig dat men niet doorhad dat ik het was. Bloos!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 13:35

Ik ben een keer s'nachts gaan slaapwandelen, was een uur of 1 en ik had dus gewoon op de wekker gekeken.. maarja was er niet helemaal bij.
Dus ik storm s'nachts de kamer van m'n ouders in om een handdoek te pakken om te gaan douchen..
Nu telkens als ik een handdoek uit de kast ga pakken, moet ik daar weer aan terug denken.. Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 13:39

ik heb hetzelfde, mij helpt het dan om 7up te drinken.
en geen koffie te drinken.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 11:56

Leuk dat ik toch niet de enige ben die iets mafs heeft met een herinnering eraan vast.

Vanachtend was ik ook weer heel vroeg op Haha!

Heb de koffie maar overgeslagen en meteen doorgegaan naar de cola met sigaretje.
Das een heel stuk beter, scheeld weer een klein beetje buikpijn. OK dan!
Ach het is een tik die bij mij hoort, maar verrekte vervelend als er geen toilet in de buurt is Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:08

Ik ben vroeger voor een wedstrijd wel eens enorm over mijn nek gegaan in de auto, ik ben snel wagenziek en had net een glas verse jus d'orange op. Het kwam nogal onverwachts dus het ging zo over mijn broek heen. Ik heb dus met een geel gespikkelde broek mijn wedstrijd gereden, toen er door een kennis naar die vlekker gevraagd werd zei ik dat ik mijn glas om had laten vallen. Maar mijn vader schreeuwde dar gelijk overheen: "Nee joh, je hebt toch net in de auto gekotst!"
*schaaaaam* *LOL*

Je snapt wel dat ik het nu voor wedstrijden/autoritten altijd angstvallig op een kopje thee houdt Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 02:16

Ik kan me dat verhaal van Sjuimpje helemaal voorstellen. Tong uitsteken

Ik had de nacht voordat ik een ongeluk had een "voorspellende" droom (precies zoals het gebeurde, behalve dat ik het overleefd heb) en die middag voordat ik ging rijden landde een grote groep kraaien bij mijn voeten.

Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk toeval was, maar ik schrik toch eventjes als ik ineens kraaien zie en dan probeer ik me te herinneren wat ik die nacht gedroomd heb.

Kerstmuts

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:16

tis niet zo fijn om zo'n tic te hebben! je kan dus ook nooit vroeger opstaan dan normaal?
kan je t ook nie trainen om zo'n tic weg te krijgen?

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131996
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:37

Ik heb een tic met lasagna *LOL*
Tijdens een vakantie op Mallorca heb ik er een fikse voedselvergiftiging van gekregen, heb echt 5 dagen dag en nacht op het toilet (met emmer) doorgebracht.
Het is inmiddels al weer 10 jaar geleden, maar ik krijg nog steeds kotsneigingen als ik het spul ruik.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:49

Ik heb eens in een dronken bui een fles Pisang Ambon opgedronken, met z,n tweeen hoor, hihi, de dag erna stond ik met eeen kater bij de bushalte en daar stond een man een BANAAN te eten...ik ging daar ter plekke over mijn nek (midden in de stad) SCHAAM, ik heb heeeeeeeel erg lang kotsneigingen gehad als ik een banaan rook, maar nu gelukkig niiet meer!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Chantalla, Emj_23, herous, Natascha, sterregoud, SusanH, Thami, Webding, XxMariellexX en 127 bezoekers