Na een tijdje ben ik Sterre aan het poetsen. Komt de eigenaar aan: "Heb je het zadel al gezien?" (zoals jullie weten zijn de hoofdstellen en zadels een paar maanden terug gestolen). Dus ik zeg zo: "Nee" (heel erg nieuwsgierig)
Dus hij loopt naar de schuur en haalt daar een zadel vandaan. Ik keek mijn ogen uit, het was namelijk een westernzadel! Sterre's vorige zadel was dat ook, maar aangezien het zo duur is, had ik niet verwacht dat ze nog een westernzadel zouden kopen. Nou, ik was echt super blij natuurlijk! Ik mocht het meteen proberen. Dus Plientje gewapend met zadel op weg naar Sterre.
Eerst reageerde ze er nogal raar op, want ze was het natuurlijk niet meer gewend. Ik heb haar even laten wennen, en ondertussen had ik Mireille (Fairie) gebelt, en die kwam er ook gelijk aan.
Nou, toen was Mireille haar ogen aan het uitkijken. Toen heb ik eventjes gereden, daarna een hoofdstel gezocht (ja logisch

Maar goed, ik ben echt zooooo blij!!!! Er komen nog foto's op LK, want Mireille was natuurlijk gewapend met fotocamera