Ik werd opgehaald met de trailer door de mensen die ook bij de ponyclub rijden en een kleine dikke welsh hebben. Forrest loopt super goed de trailer op (vreemde trailer). Ik al trots.
Dus we komen daar aan (bij hengstenhouderij van Bommel) laad hem uit en loop met hem naar binnen, komt er een hengst aan die helemaal druk aan het doen is en hij blijft gewoon rustig staan kijken. Ik dacht dat ie wel druk zou gaan doen nou niet dus!

Ik zadel hem op en ga met hem naar de bak toe. We kunnen er nog niet want die hengst waren ze aan het longeren. Dus we blijven daar ff staan kijken. Krijgt dat paard voor het eerst een zadel op, dus kwam er een bokparade, en weer bleef ie braaf staan te kijken
Na een kwartiertje mochten we de bak in. Alles nieuw en alles eng maar na een een kwartiertje was hij al meer ontspannen.
Alleen wat wel heel eng was vond meneer was alle geluiden die hij hoorde. Want de stallen zijn om de bak heen dus hij hoort wel iets maar ziet niks (moet toegeven is ook best eng).
Hij liep verder echt super! Netjes naar beneden en ontspannen....
Dus ik ben echt trots op hem

Maar wat ik wel raar vond, waren mensen aan de kant over aan het praten (ik heb meegeluistert

Toen dacht ik echt van dat slaat nergens op dat je zo'n paardje alleen om de kleur beoordeeld!

sorry voor het lange verhaal!! Maar moest het ff kwijt.