Vandaag was het zover dat we haar gingen brengen. Ik word toch altijd wel zenuwachtig.. 'Zou ze de trailer wel weer op gaan?'
En bang dat er onderweg iets mis gaat.. De meest stomme ideeen krijg ik als ze in de trailer staat..
Met het inladen liep ze zo braaf mee de trailer in. Superpony

Na een poos gereden te hebben kwamen we op onze nieuwe stal aan. Daar kwam meteen de eigenaar van stal om ons de weg naar de wei te wijzen. Veerle begon meteen lekker te rennen en te showen. Jammer genoeg begon het al te schemeren dus kon ik geen foto's maken. Ze hebben een super grote wei daar! Ze staat ook tussen de pinken

Ze begon steeds nieuwe dingen te doen, die echt gemeen waren. Maar ook simpele dingen dat als we na het wandelen de wei weer op wilde, ze niet meer ging. Gewoon echt stil ging staan. En ja, breng dan maar iets in op een paar 100 kilo...

Ik hoop echt dat ze hier weer gelukkig word..
Ook een heerlijke locatie, vlak naast het bos en ook niet super ver van het strand. Wat willen we nog meer?
Er was nog iemand op stal die was ook al meteen aardig. Die woont niet ver bij mij vandaan en bood meteen aan dat ik ook wel mee mag rijden met haar

Ze word er ook super verzorgt. Savonds binnen gezet, sochtends weer buiten. En ze word gevoerd.
Oooh ik ben echt happy