'hij ziet er zo lief uit....'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

'hij ziet er zo lief uit....'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 19:42

Waarop ik altijd antwoord 'ja.... ZIET er lief uit inderdaad :+ '

Meer 'slachtoffers' van het 'oh zo schattig' syndroom, waarbij iedereen je paard oh zo lief vind kijken, waarna de draak later de dag bewijst wat voor een scheetje die echt is? }>

Altijd, echt overal waar ik kom (met hem) 'complimenteren' mensen me over hoe lief me paard er wel niet uit ziet, of als ik vertel over zijn streken krijg ik altijd te horen 'heh, maar hij ziet er er juist zo lief uit' 'dat zou je toch niet zeggen als je hem zo ziet'

Ik ben benieuwd naar de verhalen :+

En hou het leuk astublieft :=

EarthFocus

Re: 'hij ziet er zo lief uit....'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:43

Jahoor, als ik met m'n ukkies over straat loop (zie profiel voor foto's) vind iedereen ze leuk en er lief uitzien, tot ze bijten, dan zijn ze ineens niet meer leuk :')

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:48

Ja hoor
Wij hebben Jorny een O zo schattige fjorden merrie van 135 hoog
In de winter is zij op haar schattigst heerlijk wollig beertje, mooie zwarte glanzende kijkers. echt zo cuttie
Maar laat niemand er op rijden want dan is ze een demonisch racemonster.
Geen pony waar je met waardigheid en stijl op kan rijden.
Je moet weten hoe je haar moet aanpakken en doorpakken
Ze is 24 jaar maar ook dat zou je haar niet geven "vrees" <3 dat ze nog jaren meegaat
http://i5.photobucket.com/albums/y176/j ... es/056.jpg
Afbeelding

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:50

Ik vind het juist leuk als mensen zeggen dat mijn paard lief is, en dat is ze ook.

Noem mij een zeur, maar ik zou een bijtende pony helemaal niet leuk en een faal in de opvoeding vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:51

Die van mij heeft echt een heel mooi en lief meidenkoppie, iedereen denkt ook altijd dat ie een merrie is :+ Ze geloven ook nooit wat voor draak ie is onder het zadel :') Ook omdat ie in de omgang dus wel weer heel lief is :+

Afbeelding

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:51

Gini schreef:
Ik vind het juist leuk als mensen zeggen dat mijn paard lief is, en dat is ze ook.

Noem mij een zeur, maar ik zou een bijtende pony helemaal niet leuk en een faal in de opvoeding vinden.

Het is niet echt bijten wat ze doen, maar mensen houden hun hand voor hun mondjes en dan happen ze omdat ze denken dat ze eten krijgen ;)
Het zijn nog maar veulens :)

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:54

die van mij ziet er lief uit en is ook qua karakter heellief hihihi.

anthea wat hebjij voor een vreemd hoofdstel waar dient dat allemaal voor als ik vragen mag.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 19:56

Gini schreef:

Mijn paard bijt en trapt niemand, maar het is wel een erg dominant paard, tijdens het grondwerk en onder het zadel komt dat heel erg naar boven ;) Hij doet het ook nog is razendsnel, waarbij hij iedereen dus verrast wat al bij mij en andere de nodige schade heeft opgeleverd :+

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:58

Shetlander in de winter geven dat effect nog al snel.. helaas houden mensen er geen rekening mee dat het paarden zijn die dus ook bijten kunnen als kindertjes met hun vingertjes gaan zitten prutten aan het hoofd van mijn pony :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:59

marianbv schreef:
die van mij ziet er lief uit en is ook qua karakter heellief hihihi.

anthea wat hebjij voor een vreemd hoofdstel waar dient dat allemaal voor als ik vragen mag.

http://www.dyon.be/sss_cat.php?Id_cat=1 ... _ss_cat=16

Ik moet de link eigenlijk voort gewoon in m'n onderschrift zetten :')

Maakt oa de kans op rugproblemen kleiner door geen druk achter de oren te hebben

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:05

TAO -> PP

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:06

ok dat verklaart eenhoop.
Had dit hoofdstel nog nooit gezein dus vandaar mijn.
Misschien inderdaad handig als je het in je onderschrift zet hahahahaha.
Ok nu verder ontopic

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:12

troy wordt altijd gezien als schattig. Hij kan ook heel engelachtig kijken :j . En ja hij heeft 1000en truucjes en test iedereen uit en dan achteraf kijktie ze weer engelachtig aan en smelt iedereen weer ( en ik ook <3 )

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:17

Sta ongeveer naast een basis school. Dan is mijn witte paard van 1,72 wel heel erg bijzonder rond sinterklaas tijd. Ik moet ook niet proberen om langs de school te rijden rond half 4, kom niet vooruit er moet geaaid worden!!

BoktLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:17

Haha, lijkt me best leuk als je paard er leuk uit ziet. Mijn paard schijnt standaard eng te zijn...;) (terwijl het een schat is)

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:19

BoktLover schreef:
Haha, lijkt me best leuk als je paard er leuk uit ziet. Mijn paard schijnt standaard eng te zijn...;) (terwijl het een schat is)

Neem nooit een wit paard met een rode deken als het paard van Sinterklaas zoek blijkt te zijn :')

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:21

Oooh, de mijne is ook heeeel lief en schattig, tot als hij opeens een lichaamsdeel vast heeft :P

Dan denk ik "told you so" :P

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:29

'Ooh kijk een gevlekt paard, wat issie lief!' 'Mogen we hem aaien?'
Als je een stuiterend paard op je tenen wilt, jahoor! :j

iloveuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:54

Mijn pony kan soms ook en draak zijn. Hij is super lief, knuffelig, maar als je langer dan een half uur rijdt, dan bokt ie. Dat vind hij gewoon niet leuk.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:56

Mijn instructrice vond Amber altijd onwijs lief en betrouwbaar uit haar ogen kijken. Dat is ook zo,maar naar andere paarden is ze een bitch. Instructrice zei toen eens net dat ze zo lief is en een minuut later vloog ze bokkend en piepend weg :') Dus sindsdien was ze meer duiveltje in het doosje. Verder zijn mijn pony's dol op aandacht en ook erg lief.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:57

iloveuu schreef:
Mijn pony kan soms ook en draak zijn. Hij is super lief, knuffelig, maar als je langer dan een half uur rijdt, dan bokt ie. Dat vind hij gewoon niet leuk.

Hmm, alles ook op pijn nagekeken (wil niet zeuren maar bedenkt zich het even)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:05

Mijn pony ís heel lief :+:
Afbeelding

Pony is gek op kinderen,en is ook heel lief tegen ze. Is ze trouwens ook tegen "haar" kitten
Afbeelding
Alle kindjes die op haar afrennen krijgen een dikke knuffel en kus van Angela :j
Van mannen is ze minder gediend,maar dat komt door haar achtergrond,waardoor ik het ook niet erg vind :n

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:11

ik heb een shet die is echt heel lief en zo tegen mij maar als er een ander hem aan raakt dan is hij een monster /3

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:29

Haha ik heb hier een BWPer staan met een heel lief koppie, maar ondertussen is het de grootste boef die ik op stal heb staan! :D

Maar hij weet altijd wel alles mooi voor elkaar te krijgen. Dan zet hij zijn allerliefste koppie op en dan geeft iedereen hem een koekje haha. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:33

[naam] is standaard 'lief en schattig' en Funny is 'eng en groot' (scheelt 2 cm.)
Overigens is het andersom, [naam] háát kroelen/knuffelen en Funny houdt er juist van, maar Funny is zó'n lomperik.