Toch in een droge periode maar snel omgekleed en naar stal gegaan. Even bij staan kletsen, want de eigenaren waren voor het eerst sinds lange tijd weer een weekendje weg geweest!
Toen Noor opgehaald, miezerbuitje 1 gehad....gelukkig was ze nog vrij droog, alleen dr benen en kont was nat....mag de pret niet drukken.
Besloten het bos in te gaan, bak was leuk voor de paarden die kunnen slootje springen. En okej het waaide soms stevig, maar toch maar gegaan...was wel even lekker. Zo vaak ga ik niet alleen met 'r het bos in, magoed, er waren zat mensen op stal, maar iedereen kwam (in rijkleding notabene) alleen even 'kijken'...
Was wel even lekker door het bos, ze was lekker relaxed, wel kijkerig, maar verder niet.....lekker tempo'tje. Halverwege hoosbui nr 2 te pakken: Mensen --> Het bos hier is niet waterdicht, helaas....

Op de terug weg zat er iemand op de grond in het zand te pulken, met hond en detector naast zich. Dit vertrouwde ze alles behalve....in volle galop ging madame weg. Vond het wel bijzonder van mezelf dat ik niet eens in lichte paniek raakte, schrok er niet eens van of iets. Zat eigenlijk superrelaxed erop en kon dr ook wel zo weer terug nemen....

Nu vroeg ik mezelf alleen af....was het een verstandige beslissing van me om uberhaupt te gaan rijden en vervolgens ook nog in het bos...gezien het weer?!?!
Ik vertrouwde het zelf nog wel, maar aangezien Noor niet van mij is.....kan/kon ik het eigenlijk wel maken tegenover de bazin!?
Vind het altijd lastig, gezien ik zo'n beetje alles mag, maar omdat ze geen lijn trekt, vraag ik me wel eens af of ze gewoon alles goed vind of het niet laat merken, maar ondertussen wel ongemakkelijk voelt als ik dan weg ben....
Hoe denken jullie erover!?