Ongelofelijk, dierenbescherming op bezoek gehad !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:03

haha, leuke buurman heb je, heeft trouwens ook een stukje weg van een pennymeisje(o nee, de paarden worden nat, wat een dierenmishandeling) Haha!

Volgens mij kan hij gewoon geen paarden zien. Ik ben er van overtuigd dat de 'stank' wel zal meevallen en hij zal er voor de rest ook geen last van hebben om van die idiote regels opleggen...
Laat hem maar banketstaaf Knipoog Hij heeft nog geen poot om op te staan en jij kan je iedere keer weer ziek lachen om wat hij nu weer bedacht heeft om van jou een slechte paardenvrouw te maken Knipoog

ps: ja kan natuurlijk ook eens en voor altijd dat gemekker stopzetten. Koop gewoon een wei van enkele 10 000 meters groot, midden een bos waar geen mens in een omtrek van 10 kilometer woont, koop een volledig ton deoderant en parfum om dagelijks over de mesthoop te sproeien, laat dagelijks de DA komen om je paarden op verkoudheden en dergelijke te controleren en bouw een volledig binnenbak als schuilstal Knipoog

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:33

Maya schreef:
Superverhaal! Je hebt helemaal gelijk, met wie een kuil graaft voor een ander flikkert er zelf in *LOL* Echt leuk om dit eens te lezen, brengt weer een glimlach op m'n gezicht. Haha!


Ja of wie een kul graaft voor een ander..... is niet te lui om te werken Haha!

*gaat weer ontopic*

Ziekelijk zeg zulke mensen... Maar goed het is goed afgelopen

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 20:19

Citaat:
Maar goed het is goed afgelopen


Voor nu even wel, maar ik heb vandaag toch maar mijn verzekering gebeld en een rechtsbijstand verzekering afgesloten. Ik verwacht het nog wel eens nodig te hebben. Scheve mond

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:02

Wat rot voor je om zo'n buurman te hebben die zich overal mee bemoeit
Boos!
Haha Amanda (amanniej op bokt) heeft ook een irritante buurman...Die loopt gewoon hun tuin in om door het raam naar binnen te gluren! En als Amanda niet thuis is gaat die buurman naar Amanda's andere buren om te vragen waar Amanda en familie zijn....Leuke hobby zeg Verward

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:50

gijsenkim schreef:
Citaat:
Wie een kuil graaft voor een ander..........


Ja, daar zijn onze oosterburen goed in he, kijk zomers maar eens op het strand...

Die rechtsbijstandverzekering lijkt me idd geen overbodige luxe, wat een ontzettende eikel zeg. Sterkte met zo'n buurman...