Maar nu vandaag, ik was om half 5 ongeveer thuis en had de paarden vandaag buiten gehad, dus ik was meteen de stallen gaan doen ,zodat ze naar binnen konden. Zie ik ineens de buurman met een man bij mijn paddock (en dus paarden) staan, dus ik erheen. Of ik misschien kan helpen. Jazeker, meneer hier is van de dierenbescherming !!!!! Pardon, jazeker, van de dierenbescherming.

Meneer stelt zich voor: ik ben meneer huppelepup, dierenarts, dus ik zeg: hallo, ik ben Siggy, dierenartsassistente.
Meneer huppelepup liep even om, zodat hij ook even met mij kon praten, hij was blijkbaar al uitgepraat met de buurman, fijn door mijn huis, die momenteel nogal op zijn kop staat door de badkamer verbouwing, lekkere familie Flodder indruk.
Maar goed, naar buiten naar de paarden, Tja, kreeg de complimenten, paarden zien er perfect uit, goed gevoed, goed in de vacht, goed op de hoeven, niks mis mee

Maar goed, misschien maak ik een grotere kans nu ik zowel de dierenbescherming als de buurman (hij kan nu toch moeilijk in protest gaan) achter mijn plan van een schuilstal heb staan.
Dus na over de eerste schrik heen te zijn, kan ik eigelijk maar tot 1 conclusie komen:
"Bedankt buurman"