mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:01

jaaa oke daar heb je ook wel gelijk in he.....hmmm jammer wilde ik eens iets goeds doen, gaat het alweer niet.... Boos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:02

Hihihi, toch wel aardig hoor, dat ik op de 1e plaats mocht staan *LOL*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 06:51

YES, YES, YES....tromgeroffel...........DE ENIGE ECHTE MISS BOKTSNOB!!!!!!!!!! Haha! *LOL* Pling

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:39

En!!!! De enige echte Miss Non Bokt Snob Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 12:25

hahahahahahahahahahahahahaha iedereen blij en gelukkig met zijn/haar plaats?? <LOLOLOLOL>

ei
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 12:43

HAHAHAH wat heb ik gelachen bij het lezen van de vele sites bij dit onderwerp.
Mijn leren laarzen zijn ook op, maar wist niet dat erzoveel aan vast zat *LOL*).
Ik rij pas sinds 2 jaar en kon uit NH. Ik zie hier van alles: van snob tot...
iedereen mag het lekker zelf uitzoeken, zolang het snobisme niet uitloopt tot leeghoofdig cocurrentiegedrag, en iemand met mooie spulletjes niet meteen gebombadeerd wordt tot kakker. Hoort wel bij de mens he, trek hem zijn kleren uit en zie wat er overblijft. In het dagelijks leven gaat de 1 iedere dag naar de Bijenkorf en de ander niet.
Enne, laten we wel zijn, de paardenbranche is bij uitstek DE sport waar wij vrouwen ons helemaal gek kunnen laten maken door miljoenen ditjes en datjes, en de nieuwste nieuwigheden, die we eigenlijk niet eens nodig hebben. Mijn vriend rijdt en heeft 1 rijbroek hahahha en scheurt er mee door het bos. En happy dat ie is!!! Als jezelf en je paard maar gezond zijn roep ik altijd *LOL* beetje dooddoener maar goed, dat roep ik dan maar om alles te relativeren.

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 17:44

Helemaal mee eens, als iedereen zich gewoon maar lekker voelt bij wat hij draagt en doet, of dat nou een Anky jas van 700 piek is of een Zeemanjasje van een tientje. Hetzelfde geldt voor die rubberen en leren laarzen. En als jij je lekker voelt bij leren laarzen en Anky jasjes ben je nog geen snob........en iemand met rubberen laarzen en Zeeman jasjes is nog geen sloeber....

Zo, ik wilde alleen maar zeggen dat als ik iets wil zeggen ik het liever nu zeg dan dat ik het straks moet zeggen. Dit gezegd hebbende moet ik zeggen dat ik het goed gezegd heb. Je moet het maar kunnen zeggen zeg ik altijd maar. Haha!

P.s Wie is Miss boktsloeber geworden? Grapje.... *LOL*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:13

Dat mag jij wel zijn Tong uitsteken

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:56

Nee want ik ben op 2 geeindigd in de Miss Boktsnob verkiezing...........dus dat kan niet. Degene die als laatste eindigd in de Notboktsnob verkiezing is de Miss of Mr. Boktsloeber. *LOL* *LOL*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:33

Ik ben eerste daarin, dis dan is Vikki dat geworden Haha!