mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:31

Ikke ook meedoen!! Als ik de deur uit ga met m`n paard moet ie helemaal van top tot teen schoon zijn, en tuig ingevet, eerder ga ik niet weg. Als ik een wedstrijd heb, MOETEN de vlechtjes van mijn paard goed zitten, ik rijd niet lekker met een scheef vlechtje Haha! Voor dat ik op m`n paard stap sta ik een uur voor de spiegel om m`n haar in een haarnetjes te wurmen en tijdens het inrijden vraag ik minstens 10 keer of mijn haar nog wel in het netje zit. Mijn trailer is asociaal groot, 4 paards met een zadelkamer (nouja tis niet mijn eigen trailer, maar ik rijd er toch mee Cool ) Verder rijd ik dus ook met leren laarzen, heb geeneens rubberen. Maar nu de grote zonde, houd jullie vast, ik heb in de Z gereden met......een CAP!!!!!!! En in de B met.....een VEILIGHEIDSHELM!!!!!!!!!!!!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:32

Leuke discussie. Ik denk dat jullie nu helemaal in een deuk zullen liggen, maar wij wilden eerst ook de trekker voor de trailer zetten, omdat we dachten dat onze auto het niet kon trekken. Hij kan het gelukkig (!) wel, mag ook gewoon, dus ik ben helemaal blij. Haha! Haha!
Oja, ik denk dat als ik ooit in de M2 kom, dat ik ook nog gewoon met mijn veiligheidshelm van Casco rij. Als ik ooit naar de Z ga, dan wil ik wel een hoedje, dan wil ik niet met mijn veiligheidscap aankomen. Ik heb trouwens ook leren laarzen en ik vind witte schabrakjes altijd nog het mooist staan. Ik zal het wel niet hoog schoppen in de top 100, maar dat kan me niks schelen! Haha! *LOL*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:36

1: puck
2: suzanne
3: fitzroy
4: mytens
5: madelein
6: vikki
7: pril (zonde van de Cap Knipoog *LOL* )
8: Manon
...
...
...
99: Nimber
100: Steef



Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Gemeen ben ik he? }>

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:55

Mwah ik vond mezelf al erg snobistisch omdat ik 3 x per week bij de ruitersportzaak sta, maar ik val toch erg mee!

Ik heb namelijk voor BR peesbeschermers en achter Eskadron (fout fout fout).

Ik heb wel een walgelijk duur hoofdstel (geen S&T) en nieuw zadel en leren laarzen en 8 dekens (winter, zomer, tussen, regen ongevoerd, regen gevoerd, uitrij gevoerd, zweet fleece, zweet wol). Ik haat bandages dus dan tel ik al niet meer mee voor de in 1 kleur rijden actie.
Ik rijd nog geen wedstrijden dus kan niet meepraten over caps en hoedjes.
Ik rijd trouwens met mijn (ook veel te dure) chaps veel lekkerder dan met mijn leren laarzen.

Ik denk dat mijn probleem een beetje is dat ik altijd denk dat duurder ook beter is.
Oh ja, halster en halstertouw natuurlijk wel in dezelfde kleur, want dat vind ik echt niet kunnen Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:56

ai ik was er al bang voor... mhhh ik wilde perse een zilverkleurige auto omdat dat mooier voor de trailer stond?????
eneuhhhm ik rijd wel met hoedje maar ook nog met een christy's hoedje was de duurste die ze hadden *LOL*

(okee okee was tijdens de uitverkoop daar *zucht* )
en euh...
Ik doe ook lang over mijn haar voor een wedstrijd!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:01

Uhoh...ik geloof dat Nimber toch eigenlijk wel hoger moet staan dan ik hoor...ik rijd namelijk ook met peesbeschermers...en achter helemaal niks...hellup...tsja, dat geld he... Haha! Puck, ff zo'n jong boompje voor me mee nemen die ik in de tuin kan planten oke... Schijnheilig maar eh...Escala heeft wel voor ieder been een aparte borstel... Knipoog allemaal dezelfde kleur natuurlijk...maar mijn zadel kraakt... Verward waar o war zou ik het mee in kunnen vetten om het niet meer te laten kraken...en ik heb wel een mooi showhoofdstel met hele mooie teugels terwijl ik geeneens wedstrijden rijd...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:25

Citaat:
Op 2001-08-21 17:03, schreef suzanne:
Aan de andere kant...je zult maar geen auto hebben die je trailer kan trekken...dan komt je trekker nog eens mooi van pas... Knipoog


Inderdaad Suzanne... Haha!

Je zult nog wat meemaken als je straks in Wijhe woont. Dat wordt dan nog een hele grote cultuurschok... Juist in die buurt komt men namelijk vaak met de trekker naar concours, in ieder geval bij de pony's. Tja, waarom de auto voor de trailer gooien als de trekker zo'n lading nog veel makkelijker trekt? En zo ver liggen al die die dorpjes daar niet bij elkaar vandaan, dus veel reistijd zal het ook niet kosten.

Ach, ik kan er wel om lachen en het is inderdaad nog praktisch ook. Zij komen tenminste zonder problemen uit de bagger als het parkeerveld onder water staat, en die apparaten komen dan altijd goed van pas om al die vastgelopen gezinswagens-met-trailers uit de blub te trekken... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:36

Hahahahaha...

Hmmm, ik vind mezelf niet echt een snob...
alhoewel ik wel Suzanne mijn hoge neusriem van Passier, wit onderlegd (nog nieuw!) verkocht heb...
eigenlijk alleen maar omdat ik wit onderlegd en een brede neusriem niet bij mijn paard vind passen...
Ik rij met leren laarzen van Mountain Horse, heb bij de meeste dekjes bijpassende kleuren bandages Lachen

Ik geef voorkeur aan mijn Pikeur broeken...en draag Kyra K. sokken hahahahaha en jassen niet te vergeten....ik leef in die jas!

_________________
<FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-08-22 19:38 ]</font>

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:37

hm, vanavond als ik terug kom van wjerdo toch maar weer een nieuwe lijst Knipoog *LOL*

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:37

Haha, ik ben ook voor de trekker!
Heb gisteren een abnormaal nieuw wedstrijdjasje gekocht. Pikeur Diana, voor de kenners, tegen de 500 gulden. Tja, de anderen waren te kort of stonden niet mooi.
Grinnik, zie je me aankomen? Mijn eerste wedstrijd in de B, peperduur Pikeur jasje en leren laarzen!! Haha!
Oja, Ik heb wel een stel 'foute' schabrakjes (o.a een rose/geel gebloemde, een paarse (echter wel met bijpassende bandages, paars kan wel bij een schimmel vind ik) en een poepbruine, maar wel met badstof voering, lekker zacht voor zijn ruggetje.
Oja, ik heb er een gruwelijke hekel aan als er bagger of andere viezigheid op mijn zadel of schabrak zit.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:40

Tsja, als je voor een regendekentje naar Londen wil Verward en eigenlijk snel weer wilt omdat je daar zo'n mooi hoofdstel gezien hebt, mwah, dames, kom op, ik wil wel een beetje competitie *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:42

Puck, ik wil eigenlijk wel bij jou in de leer... Haha! Dus wel komen vrijdag hoor... Schijnheilig Kan ik iig proberen om reserve boktsnob te worden... Knipoog

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:45

Ik wil een nieuw dressuurzadel, liefst Kieffer Lusitano (doe maar duur), alleen heb geen geld. Wil iemand me misschien een donatie doen voor het Manon-heeft-met-spoed-een-zadel-nodig-fonds?

Oja, mijn favo merk is Pikeur (duh) en Anky lijkt me ook niet slecht. Mijn paard zijn verjaardag wordt uitgebreid gevierd, inclusief feesthoedjes voor al het bezoek.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:45

hahaha, ik kom zeker, ben erg benieuwd naar Escala. Ik weet niet of je echt in de leer wilt hoor, je moet wel verdomd veel kastruimte hebben voor al die spullen, ik heb nl al vier kledingkasten ingepikt Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:46

Ik heb wel de grootste kast van stal... Schijnheilig Mijn zadel paste namelijk niet in de andere kasten... Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:47

Ik vier ook altijd de verjaardagen en krijg ook allemaal kadootjes hihi Ik geef ook altijd kado's en zelfs met Kerst. Of ze verwend zijn? Neeeeeeeeeeeee, nou ja, misschien een beetje Lovers

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:47

Sorry, maar ik ben geloof ik geen snob, schrap me maar uit de competitie, maar ik vind deze discussie wel heel leuk!!! *LOL*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 20:02

Zo!!!! Weer een concurrent minder Extreme duivel Pling

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 20:26

Hihi, zeg het niet te hard, anders ga ik flink shoppen en mijn paard een VIP behandeling geven...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:15

ohhhooohhooh ik weet hoe ik weer kan stijgen op de lijst ik heb anky sokken jaaahhaaaaa! ene ik heb ook een pikeurjasje waar ik ook mee in de B reed (ook met leren laarzen btw)
enenenen Ik heb een ruitjesrijbroek aarrgggghhh das toch de topper of niet? kan zo de golfbaan op!Tja en als echte snob weet iedereen dat je daar moet zijn.. mhhh denk wel dat ik weer onder suus kom want haar man golft echt en ik heb alleen maar golfruitjes Scheve mond\

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:31

uhhh Nimber, ik rijd met hoedje, pikeurjasje en leren rijlaarzen in de B, bovendien heb ik drie ruitjesbroeken Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:34

jaja jij blijft bovenaan hoor tegen zo'n snob kan ik niet op!
ene suus zakt alweer kijk maar bij plaatjes tssskk ze laat een yongrider op haar paard dat zou ik nou Noooooooooooooooooooit doen wordt ie verpest *LOL*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:35

Nog erger, op mijn paarden zit niemand behalve ik, en als het echt moet mijn instructrice, maar verder niemand. Niet dat ik denk dat ik zo goed kan rijden hoor, maar ik ben gewoon het liefst voor ze Haha! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:46

hoe kan dat nou ik ben al het liefstvoor paarden *LOL*
Ach ik laat wel eens anderen op Lot kan ik ze jaloers maken met mijn lompekoe *LOL*

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:48

Help...
Als ik dit zo lees vraag ik mij af of ik hiet thuis hoor Haha!

Ik heb een kunststof veelzijdigheidszadel, mijn hoofdstel bestaat uit onderdelen van wel 3 hoofdstellen (maar wel een Kieffer sperriem, telt dat ook???)
Ik rijd met zeer eenvoudige peeskappen, alleen als ze ijzers hebben, anders helemaal niets.
Mijn halsters zijn zwart, misschien vroeger wel een ander kleurtje, maar nu inmiddels zeer zwart...
Ik heb 2 halstertouwen, meer pony's neem ik niet te gelijker tijd mee naar het weiland.

Alleen de dekens 's winters... daar ben ik wel maf mee.
Ze "moeten" Rambo dekens op...
(ok, alleen als we hengstjes hebben niet, die slopen te veel en krijgen canvas dekens op)

Tja... ik moet nodig naar Divoza denk ik Party!!