Nu zat ik altijd te dromen dat ik alleen met een pony lekker buiten kon rijden en lekker zelf de route kon gaan bepalen enzo.
En nu heb ik sinds 1 september een verzorgpony! Ik ben die aan het inrijden ongeveer en dat gaat al steeds beter! Nu gaan we dus ook soms klein stukje met iemand dr naast naar buiten maar zondag ben ik 10 minuten alleen buiten gaan rijden na het rijden in de bak!

Echt super. We hebben alleen wel een snelweg aan de weg waar we liggen maar er is een dijkje waar ik op ben gaan rijden en ze was best lief! Niet zo snel maar ze was wel braaf. Aan het einde van dat dijkje gekomen houd ik even halt om daarna om te draaien en weer terug te gaan. Tot zover ging het goed en is mijn droom aan het uitkomen als ik het zomaar eventjes mag zeggen

Maar hij komt uit op nog iets na:P We draaiden namelijk om en opeens schrikt Brenda ergens van en rent weg (in draf de lieverd!) bleek ze geschrokken te zijn van een klein hondje! Oke weer gerust gesteld en verder gereden en opeens komt dat mormel keihard op ons afgerent en probeert in dr benen te bijten! Geen wonder dat ze schrikt en weg rent! Maar ja hij gaf op en Brenda werd weer rustig.
We stapte weer terug en we waren bijna bij de weg geeft ze opeens een keihoge bok en rent weer een stukkie weg! Waarschijnlijk weer ergens van geschrokken maar het was toch wel een flike bok hoor! echt hoofd laag en rug keibol! En zomaar opeens:P
Maar ja toen even verder gereden en weer omgedraait naar de stal gestapt.
En dan stap je af en hinnikt ze weer naar je en dan is het allemaal weer vergeten

Woensdag gaat de eigenaar weer eventjes meelopen en vrijdag met een ander paard erbij. Ze was opzich wel braaf maar in 10 minuten kan al zoveel gebeuren!
Dit was dus mijn eerste keer alleen naar buiten!!!