Dat is een grote orientatierit van 25 km lang. Er zijn altijd echt ontzettend veel inschrijvingen en dit jaar was de 1e keer dat ik mee deed.
Er zijn aanspanningen en equipes (ofzoiets) Een equipe zijn 2 pony's/paarden met ruiters erop. Ik ging samen met Moontje hier op bokt en Oester zou met iemand anders gaan, maar die belde vanochtend dat hij ziek was dus zijn we lekker met zn 3e gegaan (Oester illegaal maarja.

Om 11 uur moesten we starten en dan moet je eerst door allemaal hekken heen, word je gekeurd enzo *spannig*

Nou toen waren we eindelijk gestart. Het was een heel gedoe met de goede route vinden maar alles is gelukkig goed gegaan.

Op een gegeven moment hadden we een cherry-stop (hmm we kregen geen cherry, maar een ander alcoholisch drankje.. maargoed zo werd het genoemd) En Moontje die nam een klein slokje maar luste t niet (eerlijk gezegd was t ook niet echt lekker, smaakte naar hoestdrank

Op een gegeven moment kwamen we bij het ven (waar wij altijd zwemmen

Maargoed, nu wordt het verslag wel erg lang dus even de rest in het kort.

Om half 5 kwamen we eindelijk weer aan bij de finish.
Ik was echt heel erg trots op mijn ponietje! Dit was namelijk de eerste buitenrit dat ze écht braaf was, zonder een bokje o.i.d.
We hebben zelfs SUPERhard gegaloppeert op een breed bospad. Een paar weken geleden durfde ik dat dus echt niet hoor!
Ik vond het echt super en heb genoten. Vooral omdat ik zag dat mijn pony er ook van genoot... Hele tijd vrolijk, lekker oortjes naar voren, ontspannen... SUPER!

Heb toch het idee dat ik weer wat dichter bij haar ben gekomen (ookal hadden we al een hele goede band

Heb zelfs het idee dat ik ALLES weer durf met haar!
Ik ben echt heel erg blij dat ik dit gedaan heb, wie weet hoelang ik nog met mijn buitenrij-angst had gezeten..
I Love My Little Ponie...