Tja ik heb wel eens een sprongetje gemaakt voor de lol maar vandaag was het dus anders. We hadden een voormalig hoofdruiter uit warendorf op bezoek welke naar onze paarden kwam kijken. Als eerste heb ik de Peterpan voor gereden. Deze deed het erg goed en hij vond dan ook dat ik hem al goed voor mekaar had. Vooral in een korte tijd. Ik had nog wat trainingstips gekregen maar ik moest verder gaan zoals ik nu bezig was. Het werd zeker een goed allround paard aldus hem, dat is altijd leuk om te horen. Overigens stond ie er van te kijken hoe braaf ze was, dit schijnt bij veel peterpan kinderen anders te zijn.
Toen hebben we de gribaldi laten zien, los in de bak. Hier was ie heel duidelijk over. Nooit verkopen dat beest tenzij je er echt onbeschoft veel geld voor krijgt. Een fantastisch paard die alles mee heeft. Ik dus weer super trots

Na de koffie wilde hij graag de michelangelo onder het zadel zien. Hij was ervan overtuigd dat die kon springen. Tja op een paar huppeltjes na heb ik dat nooit met hem gedaan. Aangezien ik altijd met dresuur bezig ben.
Ik dus opgezadeld en gaan rijden. Eerst dressuurmatig maar ik zag al dat men druk op zoek was naar potentieel springmateriaal. Aangezien wij nog geen hindernissen hebben werd er een creatieve oplossing gevonden. Een lange plank moest als hindernis balk dienen. We begonnen met 2 speciekuipen met daar de plank over heen. Eerst maar even een cap op gedaan en de beugels van mijn dressuurzadel 2 gaatjes korter. De eerste sprongen waren wat onwennig tja we hadden het allebei nog nooit gedaan. Maar toen we het helemaal door hadden kregen we er lol in! Uiteindelijk hebben we 1.10 gesprongen en ik moet zeggen dat ik dat erg knap vind voor de eerste keer!

Nou dat was dus mijn dag